home from school


hej! hemma från skolan för ett litet tag sen och sitter nu här och läser om kristdemokraterna( igen)! jag hatar valet,eftersom att jag själv ändå inte kan rösta så spelar de inte mig nån roll så nu glömmer vi det för stunden. nu har ju skolan kommigt igång på riktigt också, och kan säga att det är helt ok. mycke bättre än grundskolan men man känner sig lite efterbliven när man inte förstår noter o.s.v. ?! jaja, jag lär mig i guess .. nästa vecka har vi uppträdande,inte okej nånstans! jag om någon är inte redo för det. haha! öva öva ..typ! 

sen måste jag slänga in ett klipp med  melissa horn! hennes röst är så sjukt fin och texten ska vi inte äns prata om..


kärlek till dig ! / Felicia . :D

Kommentarer
Postat av: saraa

blev värsta glad när ja såg att du hade bloggat :)

hgihi jag saknar dig felicia gumman!

2010-09-14 @ 16:12:09
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: jonte

äntligen har du bloggat blev så glad kram jonte

2010-09-14 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0