idol 2010

den här var helt enkelt bäst ikvälll...


eller.. just de, de var ju 4 år sen han var med! någon som vet vad han heter? .. skulle va kul,att träffa han någon gång liksom.. men ändå, får fortfarande rysningar av de, o alltså. de påminner så mycket om allt. & idag har han utvecklats något otroligt mycket.  herregud, de känns som jag är 12 år och ska sitta fastklistrad varje vecka framför tv skärmen och heja på honom igen..  snacka om att få flashbacks ..

jag           vet           att            ni         ryser. (borde ni! HAH)

och sen slutauditon
i madderfakking love it

men ja..back to 2010

ikväll då..  så tyckte jag att jimmy hade en sjukt fantastisk röst & anton var också riktigt bra! men alltså, jag tycker inte att idol borde hålla på längre egentligen för alla stjärnor är redan hittade. hur ska dom någonsin hitta nån som har bättre röst än förra vinnaren ? än världens bästa erik ? helt seriöst.. tror inte på minsta lilla chans att "idolerna" i år når upp så högt som idolerna 2009, och erik segerstedt från 06,danny från 06,matte från 07 och ja.. but let´s see..  lite halv gulligt hur alla uppdaterar på facebook om sina nya favoriter, men ja. vissa fastnar man fort för. som ja gjorde för båda  danny och erik .. frågan är hur hårt man håller kvar.  1 år sen erik nu, o lite mer än 4 år sen danny. tror ni jag släpper? då tror ni fel. kommer alltid värdera dom högt, dom har förändrat mitt liv. och va som än händer i framtiden,så är de fortfarande han hära danny som har gjort var jag står och vad jag är idag.

looooooove./F

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Åhhh håller med dej. Så fort jag ser Idol så tänker jag bara på Danny! Rysningar e bara förnamnet. Kommer alltid att älska den killen. HELA mitt fucking liv!!!

2010-09-08 @ 09:51:13
Postat av: camilla

svar: okej :D,joo alltså dålig är den ju inte :),men det är ju också lite olika på ögonfransar vilken mascara som passar bäst! :)

2010-09-08 @ 16:30:14
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: saraaa

jag tycker ud borde söka till idol felicia! då vet jag att många skulle få rysningar .och många som skulle bli avundsjuka. du har talang! så jävla bra. och ja vet att du älskar att sjunga och allt med musik . du borde söka och vara med i idol! <3

2010-09-08 @ 16:43:12
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

so fucking good! hahaha eller hur dom kan lika gärna lägga ner idol.. all the stars are found now ;) vet du en sak?jag saknar idol 2009 så himla myyyyyycket.. seriöst, världens åååh vad jag älskar det året. <3 vi kan ju göra om det igen, för de blir typ samma sak hehe

2010-09-08 @ 18:35:41
Postat av: Melinda

Danny är ju grym! :D

2010-09-08 @ 19:27:07
Postat av: Annelie

Daniiiiis! <3 han eller Gröniiiiis var bäst iiiiigår! (L)

2010-09-08 @ 20:02:56
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Julia

Danny är den bäste som vart med i Idol. Snyggast och grymmast, finns ingen som han! <33333333

2010-09-08 @ 22:00:51
Postat av: jonte

danny är bra jag är faktiskt lik han det vet du väl eller jag vet att du tycker det iallafall kram jonte

2010-09-08 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0