titut i'm back

hmm, jag har så mycket inom mig och tro mig jag har försökt att låta bli men det är så otroligt svårt utan min  fula blogg, jag behöver faktiskt den,  det är sjukt vilket behov jag har av att andvända min blogg. har velat fram och tillbaka, men det går inte .. jag måste ha min blogg!

kan ju börja me att säga att i söndas så va ja me sötaste segerstedt i stan och samlade massa valknappar, från rödgröna (y) ! och åkte till bengans, som ännu en gång stängde när vi kom & sen skratta vi och hade så kul som bara vi kan ha. . hahah! 

sen i måndags drog jag hem till jessica & hade det trevligt.. fick a phonecall & ingen mindre än dannis var på andra sidan luren! så sjukt underbar är han & jag blev först lite besviken när han bara " men nej vi har ingenting alls." men sen fick jag reda på de ena o de andra. lovely! efter snack med han blev jag mycket lugnare inför konsären som väntade på tisdag ..

& på tisdagen hade vi först genrep o.s.v. för 2-orna och 3-orna, det var fedtt läskigt ;s. till skillnad från senare på kvällen när det bara var massa föräldrar/kompisar o.s.v. där! faktiskt väldigt kul att stå på scennen trotts att mina närver spelar mig ett stort spratt! haha!  ja och sen idag, har jag varigt med jessica och inget mer -värt-att-ta-upp har hänt på senaste, egentligen ..

från det ena till det andra så måste jag ha en sak klar för er!!!!!!!!111 har hört att det går ett rykte, om att jag vet spelningar o.s.v. som jag inte skriver ut på grund av att jag och mina kompisar vill gå själva på dom. då tänker jag såhär, hur jävla B får man lov att vara? till exempel att e.m.d. ska till kållered i helgen, det fick jag reda på samma dag som jag och danny snackade om det & sen hör jag att folk tror att jag har vetat de jätte länge, o att jag inte har velat berätta o blablabla..  jag skämms åt er, tro mig! det är så sjukt pinsamt hur ni äns kan snacka så, och jag är glad att jag har RIKTIGA Vänner som faktiskt berättar för mig vad folk säger. förstår inte hur ni tänker, som tror att vi är sånna.. så ni kan ju gärna prata med oss om det istället för till andra. ni kanske inte förstår de men jag känner mig sjukt sviken hur ni kan beté er så. vi är inte 3 år längre, så .. väx upp. inte ett dugg taggad inför lördag längre, hmmmmmm. hejdå

Kommentarer
Postat av: L

HATAR folk som tror sånt! AJUBGOBJ blir så arg!!!!

:(. Men du kommer väl på lördag? :'o. vill jue träffa min lizzie! <333333333

2010-09-22 @ 21:53:07
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA att du är igång igen!



låter som du har haft det bra på senaste, och im glad for you att du uppträdde, du är grym! :D love you!

2010-09-22 @ 22:09:45
Postat av: jonte

hoppas du och erika hade kul jag såg er tror jag jag är inte moderat och det är jättebra och lyxigt att du börjar skriva här igen oj ringde danny till dig vad kul jag är glad kram jonte

2010-09-22 @ 22:17:53
Postat av: Annelie

Verkligen svinstörande det där ju! :O är det verkligen så svårt att bara prata med nån och få fram sannningen ist :S

Säger som li, hoppas verkligen att du komemr på lördag ändå? Don't let this shit get you down! Do it for Danny... <3

2010-09-23 @ 10:17:38
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0