today

Drog som sagt in till stan förut o mötte E & J . satt i solen och lyssna på music och hade det trevligt! Drog till flotten vid hamnen och drack vardagliga droger ( cola för mig o E, redbull för J) och skrattade åt massa sjuka grejer. Fick oss en fin ank (?) vän som inte hade några öron .. alltså HAHAHA orkar inte. synd ju. : ) hade de trevligt där några timmar innan jag drog hem hit sjukare än innan typ. skadade även fuck you fingret vid hamnen. man ba bra. :Y. nu har jag suttit några timmar med Johanna och försökt fixa lite grejer och ska slänga mig i sängen nu. skönt! hörs imorn,natti natt. love.



(inlägget äckelsjuk från tidigare idag,orka inte ha två inlägg HAHA)

har legat och vridit sen halv sex imorse. går ju inte andas! Att jag ALLTID ska lyckas bli sjuk. .  Varigt uppe och duschat två gånger, och gått ut på ballkongen för att lyckas få in lite luft i lungorna samt sovigt me blöt handduk över hela facet typ. jag hatar när jag blir såhär riktigt förkylld.. Hostar lugnorna ur mig själv & ögonen, lock för öronen och allting bara rinner och man bara nej.. inte okej. deppigt men ja, vad säger man. . . våren är här! ska ialf klä på mig & gå ut en sväng på stan idag och möta några. deras fel om dom blir sjuka. hihi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: hanna

HA KVAR DENDÄR BANNERN!! love it.

du är så fin!

2011-04-11 @ 16:27:33
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: Anonym

de är inte allergiu då? massa pollen o skit ute nu juh..

2011-04-11 @ 17:50:21
Postat av: Emma (:

.. och här kmr jag och kommenterar ngt som inte har med inlägget att göra xd

Men,kan du inte ha en frågestund ? ^^



Läser din blogg ofta, och den är suuper! (;



Kram .

2011-04-12 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0