ett år sen allt

vet inte om jag tycker att tiden har gått snabbt eller långsamt, jag vet bara att dessa dagar är så långt borta, det känns som att dom var i något annat liv och när jag tänker på de så märker jag att jag aldrig ägnar tid åt att se tillbaka och lé åt det så som jag gjorde förr. men just idag ger jag mig själv en tillbaka blick. just idag är jag stark nog att sakna med ett leénde på mina läppar. det spelar ingen roll vad som händer i framtiden, ingenting alls kommer att kunna påverka det som var då. kommer ihåg hur jag och bella bara satt och ville skrika ut våran glädje ibland. "känn på min mage - lutar sig mot den - jag känner bebisen sparka..HAHAHAHA "  även om de va katten som flirta me bella;) *dricker ur sitt glas* HAHAHA ..åhhh...panik saknar ju allting. bara för att saker inte skrivs ut, nämns eller finns på bilder betyder det inte att det inte har hänt.. Saknar allt med er..*piiiiiiiiips* tjejer eller va var det ? PUSS PUSSSPUSS PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dör lite inombords. Jag saknar det så himla mycket. EXAKT! piiiiiips tjejer ;) HAHAHAHAH alltså katten är störd. karlola också eller kanske jacke? Vad som än händer så kommer ingen kunna ändra på det som var då. No one. PUSSS PUSS PUSSS

2011-04-29 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0