Gällande frågor osv.

Vad hände med frågestunden ?!
kan du inte ha en frågestund?
ska du inte svara på frågorna ?

ja, jag hade ju en frågestund för några veckor sen där ni fick fråga hur många frågor ni ville och så vidare, grejen var att jag kände att dom  flesta frågade bara för att fråga liksom, & att ingen riktigt kände att dom ville ha svar eller ja, ni fattar. men såhär i efterhand har det varit minst 20 -30 personer som frågat va som hände me frågestunden, och det är ju alltid några, och jag har ju faktiskt kvar alla frågor o accepterade här på bloggen med.. 

Men det är såhär, att jag får frågor hela tiden och inte bara när det är frågestunder, och jag är jätte dålig på att svara på dom men ska bättra mig totalt nu, så pimpas bloggen upp lite också! Skicka in era frågor när som helst, om vad ni vill så tar jag upp dom i bloggen lite här och var hädanefter..  ber om ursäkt att jag inte gett er era svar men lovar att dom kommer dyka upp i "dagens frågor / dagens fråga" osv osv så det är bara på att köra på!  (ska självklart ta med dom frågorna från frågestunden också!)

&  Tack  för alla fina kommentarer om bloggen,om mig som person och allt det om att ni gillar min blogg osv osv, det betyder verkligen och får mig att vilja blogga ännu mer!  Fortsätt kommentera, jag läser ALLT även om det inte kommer upp i bloggen,något fel med systemet,men så ni vet!  ni är bäst :Y.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser du verkligen allt trodde du hade så mycket kommentarer att du inte orkade läsa igenom dom kram jonte

2011-04-12 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0