" i'm always on your side."

länge sedan jag slutade att lägga mig i,och försvara erik hela tiden. Det är upp till var och en, och folk vet inte riktigt hur han är,märker jag. men jag kan säga såhär. erik har alltid varit killen som drömt om ett galet liv osv,han är fortfarande samma person som han var i idol, bara att han hela tiden bjuder mer på sig själv och bevisar ännu mer för folket vem han egentligen är. i idol handlar det om att få röster, och allting,vinna. han vann. Han visade sin varma sida, men så fort han gick med i heat var han förändrat enligt er, grejen är den att han alltid har varit sån. visst kanske han inte alltid behandlar alla på det sättet dom önskar,men han är trotts allt människa och vi alla har våra brister ibland. Erik har aldrig sagt att han är "världens bästa människa" det är ni själva som lagt dom förväntningarna över honom, och jag är lika ledsen som han om han gör er besviken, om ni missat hans personlighet, så kan jag tala om för er att han än har mycket mer att bjuda på,han är mycket galnare än detta..Skapa er en egen uppfattning om honom istället för att lyssna på andra.

kände att jag behövde skriva av mig lite. saknar allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

WORDS ÄLSKLING!

snart ska vi träffa honom, promies you!

2011-04-28 @ 12:21:33
Postat av: Anonym

Jag saknar dig och han och oss. Piff och puff, du vet? du ba nej vadå?;) hahaha så roligt.. Kom att tänka när vi var på idol första gången och när vi satt där inne i studion och fick massa blickar och blinkningar HAHAHA och sen på signeringen aaa det var knas! världens finaste minnen verkligen! <3

2011-04-28 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0