norrköping 2/4 & örebro 3/4 kortfattat?!<3

i lördas åkte jag, erica och marika till norrköping. dygnade och va halv död.

satt oss och köade lite eftersom vi inte hade något bättre för oss,utanför konserthuset. var nåra fans där som hade något emot oss,aldrig sätt förr men vi var tydligen äkta fans som kom och förstörde för dom som hade köat längre och gjorde så att deras dag blev sämre för det.. man bara bra :Y.chillade runt lite, jag och erica drog och skulle köpa cola när vi plötsligt blir ihjälskrämda av erik och danny. Eller...vi hade sätt dom några minuter innan men gömde oss eftersom dom inte fick veta att vi va där :D. o sen kommer dom från ingenstans plötsligt så inte okej HAHAHAH.. bara för vi skrämde i malmö ;'(.  "Men guuud är ni här.. vilket sammanträffande det här. " man ba DAAH. haha! myste runt med dom en sväng i norrköping och hade det riktigt mysigt. Danny är så bra att de finns inte ord för de.. tack <3 gsh finns inte ord för hur bra de är.. massa flum & seriösa grejer också för den delen haha! Sen drog dom in i konserthuset och vi drog till marika och den lilla kön. därifrån gick det snabbt och sen blev det insläpp och allting. hade egentligen verkligen inte pengar till biljett in eller någonting men det löste sig ju gallant! onummererade platser så vi sprang fram och satte oss längst fram glada & extremt taggade! Kom fram en söt läsare och berättade att hon läste våra bloggar med,Awww!  Konserten var hur grym som helst.. tårarna föll nog några gånger,och allt var så himla perfekt.  mesta dels småbarn där annars så ja haha..  massa blickar, fina leénden,skratt & knaserier med boysen. HAHA låter desperat o skriva grejer men jaja!! och kändes typ som en egen konsert man ba :Y :Y danny körde som vanligt tills han var slutkörd och man var ju inget annat än lyckligast i världen på konserten.. ärligt talat! BÄST! tack!!!!!!!1111.

hatar att man inte kan formulera hur det var. önskar jag kunde filma med mina ögon :) (synd!) haha! åhja. no words. efteråt var fans galna och sprang efter dom till bilen, o skrek o ja var kul och se hur småttingarna var ,fast tyckte fett synd men men..Matte kramade oss och sa sen att han var magsjuk,ville smitta oss man ba tack äckel <3, erica o erik sötade sig o va så fina och danny var som vanligt så sjukt speciell.. pussar o kramar o sen åkte dom iväg..  drog till mcdonalds och efter en stund mötte vi knas folk, man ba LIMBO! haha! leka på mcdonalds är aldrig fel ju. va där och skrattade i flera timmar innan vi somnade haha,fett mys! och en toooooooppen kväll! 

Söndagen tog vi tusenbytes tåg mot örebro och när vi väl kom fram mötte vi amelie och hennes mamma. drog dit vi skulle sova och fixade iordning. sen mot konserthuset i örebro och flummade runt. haha! träffa lite annat trevligt folk också,och amelies kompis kom också :D.  vid klockan 5 fick vi gå in och kolla på soundchecket, håkan ba" Ja ni kan höra med dom här två,dom har varit på sånt här förr" man ba låt oss va :). haha. danny va fett försenad så erik och matte höll på o sjung om massa cepe like always. fina låttexter,verkligen :') ! tillslut kom danny o då körde dom egenom några få låtar och sen var det backstage grejen som gällde. man ba okej , när vi inte är street team utan bara hänger med killarna umgås man tusen timmar längre?!typ jönköping,men det var ju bra det med. snackade lite om barnkalaset i norrköping & sen blev det foto som gällde. vem ska börja? " jag tycker att felicia ska komma hit först att vi börjar med dig kram danny HAHA. o sen ba " glöm inte fixa håret nu så du blir nöjd;) man bara fuck youuuuu.

lyckad bild.se

jag lovar att jag på mer än hälften av alla bilder jag tar med danny så står jag och fixar mitt hår. äckel hår!!!! man ba ja, jag vill stå där o bli fotad när alla stirrar. (det var typ 7 personer inne där, gulligt. )  blev bara äckelbilder. inte äns en ända okej,man bara bra.  raderade typ tusen bilder men det är bra det med. som vanligt råkar ja ta bort skratt bilden :@ äckel felicia. och erica döda mig. älskar att jag alltid gör det, när det är den som alltid blir charmigast! halvt synnn.. Efter mig danny ba  " Nästa,mr segerstedt." och erica lös upp som solen herself. haha så gulligt! Erik skrattade med, o segerstedtarna var ju fett söta som vanligt .HAH. :) Vi ville låta andra fans som va där ( vi va typ sju styckna ) snacka eftersom att vi har all tid annars, men nej alla stog helt tysta så vi började babbla på om göteborg och massa knas istället.  Tog gruppbilder på segercedo o malte med. man ba vackert.

vet att bilderna är äckliga. men gud va bra dom är. han är!
SAUCEDOSAAR. love.

finaaast tillsammans dåva!

sweet! Erik o erica började snacka krig med medan danny o jag myste lite innan vi drog därifrån ner till korridorerna för att möta amelie,marika,Erika osv. :') in och satte oss på fett bra platser, jag och erica tog en stol i mitten och hade fett kul. skrattade så att jag nästan trodde att jag skulle dö åt att vissa tjejer storgrät så fort nån i emd slängde en blick åt dom. men det är ju fint det med :) men ja. man vet ju hur man va i början. HAHA...nu är de mest mysigt ju :Y. riktigt grym konsert,efter halva ungefär kom amelie,marika o erika och satte sig på golvet framför oss och vi hade det fett bra. massa fina blickar av danny & ja, i'm so happy happy. Efter gigget mötte vi dom vid bilen och danny retades med att hålla i handen o ba :D " kramades lite med dom och drog sen ut på stan,

sov sen hos amelies mammas kompis. hihi. Fett!  tack för dessa dagarna, alltid så underbart att bara umgås o leva livet.  you make me strong people. kärlek.

endel saker varken vill eller kan man helt enkelt inte berätta. Men jag är glad. riktigt glad. och tacksam för allt. ni förstår inte, men det är okej. lycka på denna nivå är inget man kan beskriva,det är helt enkelt så... <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2011-04-05 @ 18:02:18
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kl 12.50 är dagensgåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt :)

det va ett tag sen jag hade de men har inte haft tid att fxa de förrens nu :)

2011-04-06 @ 12:44:53
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: saraaa

aww hjärtat. blir så glad när man märker hur lycklig du är ! puss ,miss you <3

2011-04-07 @ 17:07:13
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Number one stalker...

2011-04-07 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0