cp inlägg, o lite om linköping 6e,

åååååååååh så äckel deppig. vet inte äns varför. är helt hostig, huvudvärk,feber men träffade ändå grabbsen igår så  borde vara jätte glad just nu men nej nej. istället sitter jag här och vill bara döda någon. vad sägs om den här söta personen från angered? :Y



Man bara låt mig va. och sluta vara anonym äckel.   du vet ingenting, så du har ingen rätt alls till att kalla mig stalker. Vet du äns vad det innerbär? Det finns en skillnad mellan att åka på spelningar på en artist eller grupp man tycker om, än att stalka någon. Du stalkar nog din mamma, eller din bästa vän många tusen gånger mer än vad jag stalkar danny kan jag lova. Ska egentligen inte äns behöva förklara mig  men blir så äcklad av alla människor som inte förstår bättre . . .  hade ni vetat hur mycket han har förändrat,förändrar och påverkar mitt liv, då hade ni aldrig kastat en tanke åt att säga något om det igen .


Orkar inte alls blogga detaljerat om igår,men jag och marika åkte iallafall till Linköping. blev intervjuade av nån tjej & fotograferade osv. man ba fint :).  alla fans sprang ut till bilen när grabbarna kom men jag mådde inget vidare och hade ingen lust så satt kvar där inne . . Såg grabbsen komma, danny söta sig lite granna och sen drog dom in i något rum. dom var fett försenade o  sen blablabalablabla. <33333 vid halv åtta började konserten och massa fina blickar  från dom alla tre,och danny sötaaaade sig verkligen hihi.  " it ain't easy to say goodbye, darling..please, dont start to cry osvosv igen, då dök ba rix fm i gbg upp. SÖT! massa mys, och skrattattacker. dom drog massa skämt så jag fick ont i magen typ, så sjukt roliga.. dom flesta fatta typ ignenting man ba noll humor?!? det var grymt grymt grymt och ja . love it love it love it!!!!!  Träffa grabbarna efteråt, erik o jag snackade om ett cp ämne som värme innan han hoppade in i bilen haha, danny stog o prata med några andra fans sen ba kom han o krama om mig " o duu,- när åkte du från göteborg?"  - ja från göteborg eller va de vet du ju? :P - ja men NÄR åkte du!? " från göteborg?! :D " " MEN OHH du fattar ju inte.. "  HAHA kaos förlåt att jag finns då..myste lite och tog jättefina bilder,not. men japp japp. han är så himla fin, och jag är såååååå tacksam. KÄRLEK!!!! viskar " tack för att du finns sötnos". kram kram  och sen tog han lite bilder med några andra igen och då kom jonah fram till mig ba " Tjaaah, hur äre?! Har sätt dig på flera gigg ju, känner att vi måste lära känna varandra o så att jag kommer in i gänget" HAHA knas...pratade om alla uppträdanden och om vilka jag tkr var  bäst osv osv, och hade det trevligt. danny ba kolla o log man ba låt mig va :') sen kom han fram till oss o ba" nejmen heeeej en till bild antar jag?" han känner mig för väl.... HAHAHAH... blev en blund bild,man ba bra. hoppade in i bilen lite och snackade med matte och resten av bandet.. tkr du det var roligt?!:D - jaa,dudå? nej det var jätte tråkigt..fett dåliga är ni. vad är hans problem liksom? HAHAHA, snackade där ett tag och sen hoppade jag ur o kramades med brothaah and puss puss en sista gång innan vi drog... sen var natten segaste över. blev avslängd i ulricehamn med bussen o kom hem runt nio när jag skulle va hemma fyra typ. BRA DÄR!  nu fick ni en jätte kort version av dagen,men som sagt jag är deppig och jag orkar inte. hoppas jag skrev allt.. NOT. HAHAHA. KÄRLEK!!!!!!!!!!!    o tack till marika för dagen med. <3

finns inte ord för hur bra du äääääääääääääääääär.. SAUCEDOSAR.
LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh så himla fina är ni!! glad att du kom iväg ändå, DU om någon förtjänar all lycka. love



kram jonte typ

2011-04-07 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0