17/2

har umgåtts med min syster ,malte och pyrlis hela dagen. kändes skönt att komma hem till Evve igen.. Vi kollade på som när vi var små pippi Långstrump,och på någon film när en tönt hette danny( hennes förslag på film, ja hon jävlas ibland ha-ha!) och myste jätte mycket med malte. han är den finaste bebisen verkligen! och eve och tias är världens bästa föräldrar, till han. vi gick även på promenad o hade de mysigt. när man ser malte vill man bara skaffa en liten bebis själv,fast nä men han e ju så oerhört sööööt! sjung även för han flera gånger så han somnade, och så skrattar han hela tiden utan några tänder, o har världens finaste ögon. haha! MIN plutti! :') avundsjuka yrlis pyrlis är också jättefin o mysig.. hihi.. fick även en maskara, se & hör tidningen osv av min syster. söt va!?  längtar till malte blivigt lite äldre för då ska jag och evelina åka utomlands till turkiet o göra landet osäkert. hahaha ojda.  fast vi kanske hela mattes och eves familj-(bägges sidor)  åka på en semester typ 20 pers. då tar jag med mig erica iaf, om ni ville veta. även om hon hatar turkar som raggar upp oss.hahaha gud. men ja. :')

ville bara säga att jag har världens finaste stora syster. så jävlaaa underbar är hon,även om hon tror att hon är mamma fast tio gånger värre ibland, så kommer hon alltid förbli den syster jag alltid sett upp till. :')

puss.

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHAHAHA men vi är ju vana vid att äckliga turkar raggar upp oss, så de gör ju ingenting om dom gör de i en vecka i turklandet heller, för vi kommer ha kul ändå, HIHIHIHI. bara att köra samma taktik vi gjorde i stlm på plattan you know? :D ge lite fel nummer åh så här så blir allt jätte bra! (: men om ja ska med dej till turklandet åh raggas upp av massa turkar, så ska du med mej till spanien åh raggas upp av massa snyggga spanjorer (a) <3

2011-02-18 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0