ärligt talat

ÅHHHH.. det dåliga med att ha en blogg där man är ärlig och delar med sig av mycket är att folk missuppfattar när man är lite hemlighetsfull, eller att helt fel människor känner sig träffade. Och att jag faktiskt delar med mig av mitt liv till folk som typ hatar mig?! snälla. har ni något emot mig så sluta läs,  ni känner er bara träffade i onödan annars cause believe me, det handlar inte om er. Jag har faktiskt släppt vad som hände "igår" och lever för "idag", även om jag har sjukt svårt att acceptera ett förlåt, så accepterar jag ändå sanningen o går vidare ifrån den . .  . har ärligt talat faktisk redigt ut allt jag skrivigt om i bloggen idag/igår(?) med de personerna med,och ja. de höll faktiskt med majjjjjj 

" lifes what you make it, so let's make it right. "

har föresten varigt i stan med fina erica idag, drack cola och bestämde oss för en asball grej vi ska göra i stan. fjortisar/emo va tycker ni.va ska vi satsa på på emo trappan nån dag?! HAHAHHA.  Har även lyckats bråka med en annan friend som tkr jobbet man inte har är viktigare än vänskap. syyyyynd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0