bäd apdäjt

hmm.. igår var jag duktig att komma till skolan första gången på åratal. kommer till bamba och när jag kommer dit får jag reda på att vi har slutat? Gräjt. drog iväg med några från klassen till stan o chilla runt på chock o en annan affär hehehe, hittade en tidning där danny va på framsidan o blev glad ( fint att de stog gay-tidning men what-so-ever!) vampyrbilden var med-vet att ni gillart! :') sen hände inte så mkt mer o idag drog jag till skolan igen ,wuhiii duktig chey. hade musik fram till bamba ossen typ samhäll där de istället blev massa talk . f1 soft, lärarna drog även upp massa frånvaro grejer. bom bom ajdu. men ska ändå hoppa av snaaart.. antar jag. hihihih SÅ JÄVLA GLAD om de blir så. kommer typ dö av lycka. ERIIIICA <3. efter skolan todaj drog jag o mami till min syster o malte + mattias, o yrlisen . min bebis är världens fiiiiiiiinaste. bara så ni vet!  min cat med! ( haha ja,jag tar min systers sötnosar) åhh dör skulle göra allt för en liten malte. haha! nåja. sen hem, såg i tidningen att jag var med igen föresten ;p med danny denna gången. 250 kronor rikare,tack. need it! ska skärpa till mig med bloggningen nu,men ni får gäääääärna tipsa om va ni vill läsa om :'D PUSS..

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

shit vad snygg design du har :D

2011-02-25 @ 12:16:31
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0