blä

usssh,känner mig så jävla ful. vill typ färga mitt hår,skaffa 20 cm ..(klackar!) skaffa bruna linser, ångrar att ja tog så jävla mkt hårspray i håret nu osså o sen har jag ingen passande fondation alltså jävlar,ser ut som hej kom och hjälp mig. kuuuuuul. sen åt jag chips förut med så fick jag utslag runt munnen,men de va ju fint! varför allergisk?! inte nog med de så har ja mörka äckelringar runt ögonen för att jag inte sovigt och inte ska sova heller, och en huvudvärk som snart dampar ut totalt. nåja. förutom det, så är ja f1 taggad.ska träffa massa fina människor idag, ska försöka hålla humöret upp trotts att ja inte sover.. ajda. och ingen kmr chocka mig :')

and btw, vad är grejjen med att komentera anonymt hela tiden? DU Får ha din åsikt men då ska fan DU stå för den också.
Och nej, jag anklagar inte massa oskyldiga människor , och ni som nu råkade känna er träffade,vi  har alla era ip nummer,och ja, jag vet lika väl som er att det inte hörde hemma till eran adress. so take it easy. bara så feeeeeeett trött på alla som komenterar anonymt hela tiden. skriv era namn-eller komentera inte alls. your choise.

nej nu ska jag försöka leta reda på knark (huvudvärkstableeeeeeeet!) och sedan klunka massa äckligt vatten, vi hörs väl hemma igen bitches, hoppas ni får en toppppppendag,o  hoppas även de åt mig thnx :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0