hackarN/a

Nån hacka min bdb : P fett sur när ja vaknade och märkte att alla medellanden från danny var raderade förutom ett han skrev inatt.(och ja,han är söt!) idioter. Har iafl vissa meddelanden printade som tur är, efsm jag skickade dom till erica, så ja. jag har kvar dom på så sätt, era mogna freaks.  ni är iallafall INTE välkommna tillbaka in på min bdb,men hoppas att ni njöt av vad de stog. hehehehe. måste ni ju gjort eftersom ni tog bort det, synd! iallafall.. idag har jag varigt med erica och fixat en grej på avenyn samt vart på allum en svängis. 3vligt!  vi hängde med anders fernette ett tag med. skön grabb typ. haha, nej nu ska ja skriva lite musiiiiiik och låta känslorna flöda.sånt gillar vi! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0