lite update då va

Lekt med en fin vän flera dagar och nanat över typ every night this week. sätt på skräckisar och dött lite halvt. kollat på biebers galapremiär,my life as emd, discodaggarna, mirrors,freddy krueger och skrattat,dödat varandra och gjort everything and nothing typ. haha. sen har vi även tjänat 625 kronor var. ojdå

But now i'm home again! Måste egentligen städa om jag ska få behålla min lilla bebis till mobil!tyck synd om mig?bra. ska snart springa ner till bilen o möta upp danny så vi kan åka till sälen o åre kram. nej men. har som vanligt kul med min syster på facebook o msn. gash jag dööööör... "ett litet inblick."

jaja... sorry for all the bad updates, lovar att bättra mig. men de händer ju ungefär lika mycket som på pippi långstrump. "hejdå mamma,nu rymmer vi*klapp*. " HAHA.. höööööööörs puss

Kommentarer
Postat av: SIS!!

HAHAHAHAHA what can I saayyy... ETT LITET INBLICK KREAM MATTE!! älskar dej sis <3

2011-02-11 @ 08:03:35
Postat av: jonte

ska du sitta i fängelse eftersom du har dödat någon kram jonte

2011-02-12 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0