HAHAHAH VAD ÄR GREJEN?

HAHAHAHAH. jo de är så här,nån gång i september förra året åkte ju jag till ica med li osv i sthlm,remember!? o sen skulle li berätta en grej för danny,som hon inte ville att alla skulle höra & då gick hon iväg me han o han drog med mig bort en bit osv, så snackade vi rätt chill väldigt länge och så. slutade med att han började kalla matte för erik,efter för mkt grönwall talk, hahaha..några verka ta väldigt illa upp för detta, and no, i don't understand whaj. även grejen efteråt, när vi gick till tunnelbanan, först gick jag me danny,sen putta ngn bort mig och ja ba moget så gick jag framför men sen sprang han ikapp mig igen o berätta lite grejer,sen kom dom igen o ba" MEN URSÄÄÄKTA -. - " o ngn tog tag i hans arm, haha. så gick jag li o matte lite till danny stannade o väntade på oss och så gick jag med han igen. o pratade änny mer o hade de välditg trevligt. skrattade f1 mycket HAHA.. saknar det verkligen!! iaf, sen har jag aldrig sagt att han/dom inte hade tid för ngn annan?! -.- har till o med på film när danny svarar på va han hade gjort om ni dog HAHAHAH.  och sen prata han me alicia o alla som va där mkt med, så sluta göra de så jävla stort. jag skriver vell inte om ALLAS situation av dagen utan det som hände mig själv eller hur?! vill ni veta hur ngn annan har de,får ni ju kolla deras. gahh,så segt!  men nu iaf, så får ngn ryck och ska ta upp denna dagen igeeeeen! vad är grejen? 

svar;

Jo,de finns ju faktiskt några som kan intyga att danny visst gick iväg lite med mig och li på ica, om inte annat så finns det på en film också, blev ju tvungne o filma en fett kul grej haha. (som jag inte fick lägga upp för danny eftersom han tkr han snacka för mkt bullshit på haha) däremot säger jag inte att han / dom inte pratade med någon annan där mkt!? vi skrev bara att vi gick  iväg o prata me han om en grej & ni tjejer stog ändå med matte då så what ever? why do a biiiiiig thing about THAT?! de va jättemysigt där o man fick visst så mkt tid man ville (  har videosar som e över 10 minuter så ja, daaaaaaaah ;) )  grejen är den att dom var sociala mot allt å alla, o de va en fedtt kul dag!! sen att ni skrev att jag och li gick med matte man ba OKEY fine. ni får säger så?! lev med de ni, i eran värld, jag bryr mig faktiskt inte,blir ni glada av det så fine! ni kan säga vad ni vill & folk får tro vad dom vill också, i don't care. anledningen att jag äns skriver detta är att jag tkr de är så patetiskt de du skriver, om du nu e så säker på att de är så,varför ska du då sitta och "intyga" & övertala dig själv det i din blogg? du har ju redan skrivigt din åsikt om dagen,räcker inte det? Varför störa sig på andra? sköt ditt eget, & även om jag inte hade skrivigt något alls om detta te,x så hade allt hänt ändå så du behöver inte sitta o lura dig själv de är lugnt :) .huvudsaken är att man själv vet hur det ligger till men här får ni några bilder från övergångsstället när jag gick med matte o li hela vägen. (haahhahahhahahahhahahaha<3)
Cp bild på mig=beskär. CP BILD?nej, stor bild. K hahah



LOVELOVELOVE. fyfan vad jag saknar this.

assa FINNS SÅ SJUKT MKKKKT jag vill skriva ur mig, blir alltid sån när jag blir irreterad,men vet att jag hade ångrat mig så jävla mkt om jag skrev ut allt. men de kliar verkligen i fingrarna!!!!!! varför är jag alltid för snäll?! HMMM. that's how i am, men jag känner på mig att jag om folk inte ger sig kommer få värsta rycket o skriva ut massor, o det vill ni inte tro mig!  ngn hade faktiskt växt lite i mina ögon men man börjar ju tveka IGEN.  fast ja,det är helt enkelt sån du är kanske.vat vet jag. verkar ju så,rätt synd!

Kommentarer
Postat av: marika

fina ni är, önskar jag var där med dig då den dagen :') <3

2011-02-25 @ 11:52:04
URL: http://myliiifeasmarika
Postat av: Erica

HAHAHA. vem försöker hon lura egentligen?! :o

till åh me JAG som inte ens va DÄR vet att ni pratade me danni i över 10 min och gick me han i slutet åh så HAHAHA. men ja.. jag ska åxå kolla på kl och ta tid för att se hur länge precis ett fans pratar me EMD :)

2011-02-25 @ 11:53:11
Postat av: johani

Fast grejen är att det jag stör mig på är att du säger att ni gick med oss till tunnelbanan.. Man ba är du KORV eller, jag har en video där vi går, sen under den där minuten tog li typ 100 bilder vid övergångsstället.. Man ba ok. Och nä, danny tog tag i josis arm. Josi är inte så på...

Jaaaaaa ni kanske pratade länge med honom, men inte en halvtimme, som ni påstår? :w

Blääää orkar inte att du ska ljuga om det?

Aja.

Hejdå.

Vi vet ju båda sanningen så :p

2011-02-25 @ 13:02:50
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; haha nä jag har INTE sagt att jag gick med ER?! jag gick med li,danny,matte?! o li tog inte alls 100 bilder vid ngt jävla övergångsställe,som du ser så är inte bilderna tagna på samma ställe äns en gång eller hur?! jag sa ju att ni också gick med han (gulligt att ni har film på det med) så klaga inte, det är inte jag som går omkring o påstår att DU GÅR MED ÄCKELMATTE eller hur?! så vem är det som ljuger egentligen? du behöver inte bli så cp sur för att jag också gick med han,vad är grejen med det? " WOOOW JA GICK MED DANNY JAG ÄR COOL" eller vad?! jag bara skrev va som hände ,de va ju inte äns ngt speciellt där, (däremot snacka vi om ngt spec) så bara sluta hålla på? så himla löjlig bara,ja exakt VI VET BÅDA SANNINGEN!

2011-02-25 @ 13:40:22
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: johani

:p suck.

Det klart han kramar hejdå när vi är framme.. Dålig stil att inte bara säga som det är.

Det är inte värsta grejen det vi gjorde där, det som är värsta grejen är att du ljuger om det...

2011-02-25 @ 13:52:58
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: Anonym

men FÖRSTA BILDEN,ANDRA BILDEN,TREDJE BILDEN,FJÄRDE BILDEN. ALLA BILDERNA ÄR PÅ OLIKA STÄLLEN?!?!?! jag gick inte med han hela tiden för de va "någon" som knuffade bort mig, o då orkade ja inte bry mig men sen kom han igen?! jag ljuger inte o det vet du själv johanna!

2011-02-25 @ 14:00:13
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: johani

svaaaar:

HAHA men vad håller du på med. Det skulle inte förvåna mig om du var avis, så ok. Min point är att du är inte med någonstans där. Inte i närheten, sorry. Vet inte vart du höll hus, men inte va det med danny iaf. Det jag ska komma fram till är att du LJUGER om saker och det är INTE OKEJ.

Ville få det överstökat, SÖRY!

2011-02-26 @ 23:42:22
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: Erica

Fint att ta upp en dag för 100 år sedan?!

Säger som du sa förrut Felicia, Har man ingenting på film så har de tydligen inte hänt enligt vissssaaa..?! HAHA.cepe. synd då att de mesta vi har upplevt med E.M.D sen 2006, INTE har filmats... då har tydligen inte de hänt?! ehm.. aa... och sen är de väl jävligt onödigt att lägga ned tid på att tro att felicia ljuger...HAHAHA.. Danny har sett felicia växa upp från de att hon va 12 år, dom har varit ett sen 2006, och senast idag sa han att hon va hans saucedo, varför i hela friden skulle hon ljuga om danny?! :s hon är inte som alla andra åh ba "hej ja är cool, jag går armkrok med danny på stan för jag är bäst i världen och inga andra fans gick me han, fast dom säger att dom gjorde de åh då blev ja sur.." asså.. hör du inte själv hur jävla fel de låter?! :s spela roll vem som gick me Danny..de va väl ingenting åh ta upp 100 år senare? Felicia har fått så mycket mer med danny än att gå med han på stan, så ja. tror inte hon bryr sej så mycket om det faktiskt... de som däremot stör oss bägge två är att du aldrig kan erskänna att du har fel och att du hela tiden måste få allting bekräftat in i minsta detalj :s du säger att felicia är avundsjuk.. va ska hon vara avundsjuk på......?? de är väl snaaarre tvärt om eftersom de va DU som tog upp de? ;)



älskar dej felicia KORV. du är bääst, och håller nån på med min sis, så måste ja rycka in (: sorry.

2011-02-27 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0