Burlöv emd 26/2♥

sov hos erica inatt, vi sov själva i den nya lägenheten i frölunda. f1. som vanligt inbillar vi oss att det spökar (brukar faktiskt göra det,men hoppas inte att de gör det där?!) och typ,ja haha. upp tidigt o fixa sig lite granna, vid åtta tiden tog vi tåget mot malmöe, marika drog på och jag sov hela resan. fett skönt!

sen vidare mot burlöv o köpte cola, träffade massa fina vänner (bl.a saknade pernilla, hanna, emma sandra stina jennie mm)  och skrattade omkring. satte oss på ett café o kollade upp genom fönstret och såg plötsligt hur erik,matte, o danny stog o vinka för fullt åt oss.. vi vinka tillbaka o några minuter senare hör man dom ropa på oss, så vi går mot dörren där o snackar med dom ett tag. så himla fina! börjar sen slåss och e så söta så haha. sen kom en vakt o bad dom gå upp igen,för att danny skulle spela in "lystring" osv så vi gick tillbaka till fiket o fortsatt me våran dricka,fett, tills erik matte o danny än en gång kom ner o ba " KOM, vi ska upp på scenen snart"  snacka om massa kuliga grejer o dom kom fram till att vi skulle få dåliga platser och det var första gången de inträffade, hahaha " men....då ser vi ju inte er längst fram" synd.  Upp på scen " GOCK LUCK"


sen drog vi med dom mot scenen där de va fullproppat! HAHA danny gick in i en snubbe HAHAHAH.  fick rätt okey platser på sidan anyway o mkt skratt me grabbarna från scenen.haha! massa fina blickar med,sånt gillar vi. eriks gylf...var fin,eller kan diskuteras.  dom sjung äääääääntligen lite ändringar. tack vare oss (OMG ALLTSÅ DÖR..not) men ja,så himla fiiiint. dom är bäst utan tveka nånstans. KÄRLEK! 


När dom kört blev det signering med SantaMaria & vi gillar och stå framför signeringen,jaa! prat med dom alla tre under signeringen, (o nej gick i nte upp!!)så jävla fult när dom träffar vissa fans o sen gör världens grimarser HAHAHA, eller typ " får ja ta bild me daj?- NE :P " synd hahaha. men de va kul. o typ när danny pratar skånska o sånt, HAHAHAHAHAHhaha.. 

(börja de lukta illa eller?!) JAAA JAG SKOJA........



(och jaaaaaa,vi prata me dom under singeringen, du som önska ngt annat.)
matte började få målbrott hela tiden o ba " jag har kli i näsan" jag som pratat me danny innan skulle va smart o ba " DRICK VATTEN!" han ba mot kli? ja ba jaa..elr de där lät fel? han ba " i näsan" ja ba heheheh.. o de där kommer erica mobba mig för resten av mitt liv. haha.  Sen sa erik att vi skulle gå bort mot hissarna när han reste sig för då skulle han med båten, så vi sprang till han då o snackade ett tag medan vi gick o signeringen fortsatte. han o erica va då söta alltså! jäävligt.♥ man ser verkligen hur bra ni trivs ihop era segerstedtare!

MEN HUR SÖÖÖÖTA ÄR DOM INTE?  <3 <3 okej,jag vet. :)


Drog sedan tillbaka mot singeringen igen där matte o danny hade väldigt kul o va sociala, ville typ se massa bilder på kameran o sånt hahaah. sen drog matte en story om att man att ngn kalla han ola med,fett kul. HAHAH.  han och sina historier utan ngn betydelse allså! HAHAH sen va de typ folk som gav danny presenter.. han tog allt utom tre små grejer när han skulle gå, han ba kolla på de.fett. ..synd!? 

jag och erica drog till danny & matte efter signeringen o hade lite important talks. haha,vakterna försökte som vanligt få bort oss till en början.fast nä. funkar inte så,lär er! vi gick med dom mellan vakterna o andra hamnade
typ bakom där hahah fult. men men, niiice ändå,
hahah ngn blev plötsligt överbelastad med papper? (eriks också hahah synd)

saucedosar omringade av vaktisar..


massa prat om allt möjliiiiiiigt och lite prat om den feedta turnen med, o massa annat knas. sen är både ja o erica rätt dummma hahaha.


Jag : Ska ni inte med på cinderella?
Matte: nej,då skulle vi ju inte vart kvar,vi skulle ju åkt me erik
jag: men,,ja men ni kan ju åka nu (a)
Erica: du är ju dum då hinner dom ju inte hahahah
Matte: Jo vi ska ta en hellikopter som kommer o hämtar oss här på tåget.
jag : HAHAHAHAH visst.
Erica: VAA OFTA, ohhh vi vill också till sthlm nu ju :(
man ba K hahahah.. tröga in my ♥.
massa talk me dom båda två
hahaah, sen gratta jag dänny på sin birthday;" THÄÄNXS SAUCEDO"
Sen fråga danny om vi va hungriga o sugna på lite käk osv "Typ nån mcdonalds här?" vi ba nä vi satt o fika flera timmar förut ju -.- " ja ,fast.... ni drack bara.vi har koll." HAHAH söt.

sen lämna vi dom vid hissen o drog o köpte cola ( IGEN HAHAHAH) ..
skulle ta tåget till malmö men påvägen ut känner jag mig jättte utstirrad så ja kollar antomatiskt upp o där står danny o vinkar o skrattar, man ba FINT! hej på dig med! vi slängde massa slängpussar till varandra (HAHAH påminner om ngt..) och drog sedan till tåget.  Marika hade tappat sin halsduk ngn stans med ,fett synd. :( hehe.

va föresten nåra randoms som ba " OMG KÄNNER NI EMD ELR VF FÅR NI GÅ MED DOM O BLABLABLA BOR NI I STHLM" vi ba hahah gud men haha japp vi bor i sthlm ,på sööder <3  o sen dom ba hur  gamla e ni vi ba 17 o sen ngra sekunder senare hade dom pratat me några 12åringar som ba "nä dom e 94or... MAN BA JA,FÖR AN ÄR JU INTE SJUTTON DÅ ELLER? IDIJUTER! "o bor i göteborg" okej, då vet vi. ska vi bry oss elr? för vi va ju väldigt seriösa. sen är de så fuuuuucking omoget av vissa att gå omkring o typ "härma äns skratt o blabla" man bara, ja vi vet att ni är småttingar som tror er men de räcker. " haha,men dom är ju bara 12-13 typ..små barn haha."

Framme i malmö satt vi oss vid ngn data o kolla tågtiderna osv och hade de trevligt, blev fett sugna på chocklad från pressbyrån och såg danny o matte stå där och kolla på tidningar så va gör inte vi? erica skrämmer matte o jag danny o puttar dom lite o danny får vääärldens hjärtattack. alltså jag blev livrädd han såg ut att skulla svimma vilken sekund som helst. "GAAAAH MITT HJÄRTA!!!" ojdå. haha. sen såg han att de va vi o började asgarva. "bara en sån där idé som ni två kan få" hehe jaa..  massa talk talk o kramar osv. matte hade lite nya bilder på estelle som han ville visa. tro mig, vi har nog sätt över 100 bilder på den där ungen haha.  men hon e så fin så! vi drog o kolla när våra tåg skulle gå ossen stog danny o stirra på oss genom solglasögonen så vi gick fram igen o skratta o hade de trevligt. kollade egenom massa tidningar o letade efter en musiktidning, snacka om att ja&danny va me i tidningen o hade allmänt kul.fick även höra en grej som ngra hade sagt om en man ba "DAAAH." hahahahah (ingen som inte sagt ngt behöver ju känna sig träffad;)).  marika gav av ngn anledning sin telefon till danny så emelie hennes kompis fick snacka. sött! hahaah massa skratt efter det,fotade lite oså

marika and dannyy, gulligull


NI ÄR DET BÄSTA JAG HAR , DE FINNS INTE ORD FÖR HUR GLAD JAG ÄR ATT JAG HAR NÅN AV ER. ÄLSKAR ER MER ÄN ORD KAN FÖRKLARA. NI ANAR INTE HUR CEPE BÄST NI ÄR! så fett fiiiiiiiina

sen lite saucedopoweeeeer,  äckligt fula bilder men don't Care.  love love love.

jag vill förklara för hela världen hur mkt han betyder för än, de är för mycket för att kunna hålla de för sig själv, de är för mycket för att äns kunna förklara,ni vet hur jag har försökt tusen gånger om, men han är så himla unik, så jäävla underbar. tro mig, har alla någon som är som han mot en i sitt liv, då har man allt man behöver. världens bästa danny. taaaaack för att du alltid gör mig så lycklig,tack.♥ folk förstår inte.. but it dosnt matter,beacuse you do.

o sen ba " vilket sånt går erat tåg från" ahaa,vårt går från blabal, MASSA "värda"frågor HAH," men vilken tid åker ni?" haha deras gick ngn minut tidigare så vi snackade till dom skulle dra sig , pussar kramar o slängpussar o hejdoon..  "Ta hand om er åk försiktigt på tåget, okej? nej vi ska typ köra ihjäl oss. hah!

Fett mysig daaaag. verkligen!!
o vi vet så jävla mkt mer än vad folk tror. De är så fult att dom själva inte inseér vissa grejer. Men dom får tro vad dom vill,de kan inte vara lätt. . falska människor e så äckligt,spec när man hör allt va dom sagt HAHA.  mäw ni äzzå sööeta cheäjeh.  FINNS SÅ MKT JAAAAAAAG VILL SKRIVA UT. -.-'
jaja tack iallafall erica,dannyyyyyy, matte,erik marika o alla sötnosar där för en fantastisk day!! kärlek till tusen. ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: saraa

låter som en underbar dag. aww, so happy for you babbyy! loveuuuuuu <3

2011-02-28 @ 21:08:17
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: lovisa

måste bara säga att jag blir så himla glad av att läsa om era äventyr, ni är så söta!

2011-02-28 @ 21:10:43
URL: http://jorunnlovisa.blogg.se/
Postat av: Erica sis

JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR DENNA DAGEN, däremot hatar ja alla småttingar som går runt å tror att man är seriösa hela tiden HAHAHAHAHAHA fett kul men ja. är man liten så är man :) MEN FETTT MYS DAG MED SEGERCEDO PLUS MALTE! LOVE YOU ALL.

2011-02-28 @ 21:44:39
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Lizel

Hoppas ni förstår hur lyckliga lottade ni verkligen är! =)



Ta vara på vad ni har man vet aldrig när det kan försvinna :)



Hoppas allt är bra med dig ^^

2011-02-28 @ 22:55:36
URL: http://photosbylizza.blogg.se/
Postat av: rebecca

<3

2011-02-28 @ 23:12:16
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: jonte

är marika och danny tillsammans kram jonte

2011-03-01 @ 15:52:24
Postat av: Alice

fett fina bilder måste jag säga :)

2011-03-01 @ 17:56:45
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

Ååh, jag missade det!! Bor ju i Landskrona som inte är så långt därifrån.. Istället gjorde jag ett uruselt uppträde på en välgörenhetskonert.. okej, så dåligt var det kanske inte. Men hade jag vetat hur resultatet skulle bli hade jag varit i Burlöv istället! Då hade jag ju fått se EMD och eventuellt få chans att träffa dig.(:

2011-03-01 @ 22:02:26
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Andersson

Gud så roligt det verkar ha varit! Jag tycker det ser superspännande ut! Jag har ett samarbetsförslag till dig, maila mig kärna så fort du ser detta!



Mvh

2011-03-02 @ 09:39:36
Postat av: lydia

aw jag tycker er relation med de är så gullig! <3

Måste fråga hehe, hur många gånger har du träffat Danny Felicia? (:

2011-03-03 @ 17:51:04
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0