24 januari

Hej på er! söta ni är som går in här hela tiden trotts att min uppdatering är lika med typ noll. Men har inga gosaker att bjuda på för tillfället, kan ju säga att jag älskar att o.c har börjat gå på tv igen och sitter som fastklistrad när det sänds. så mycket kärlek på den serien, i really do love it. tänkte bjuda på ett litet klipp från när jag och bella var i stockholm 2009 (det bästa året ever,by the way.) så får ni se hur lätt jag är att väcka på morgonen ,kan va bra att veta.. folk gillar inte och väcka mig. och ja,jag har förstått varför! :')

Puss

Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAHAHA videon alltså!! vore inte fel att vakna upp där igen alltså :) "ALLTSÅ BELLAA!! IDIOT!!"



"a men nu är ja vååken" fint

2011-01-24 @ 17:42:45
Postat av: saraaaaaaa

hahahahhaha söta :D

2011-02-03 @ 19:36:19
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0