even the best fall down sometimes

säg inte att ni vet hur det är, säg aldrig att ni känner samma sak för de vet ni inte, de gör ni inte
ni vet inte hur de är att vara så nära samtidigt som så långt borta, ni vet inte hur de är

trodde faktiskt aldrig att de skulle finnas någon som förstog, aldrig men det finns ett undantag, min syster. så äkta man kan bli, jag älskar dig,tack för att du finns,och tack till er som ledde mig till henne. i love you.

"när livet erbjuder en dröm som överträffar alla förväntningar får man inte sörja när de tar slut men tanken att vakna upp skrämmmer än...."

Kommentarer
Postat av: syster!

Glaaada tjejer ... (fast nä) .. INGEN fattar, INGEN förstår.. fuck alla som säger "jag förstår precis.." för ingen förstår mer än segercedo.. de finns ingen ja vill prata me mer än du när jag mår som allra dåligast, och när ja saknar dom som allra mest.. för de är bara du som förstår , BARA du! min alldeles egna syster som är bäst i hela världen. Vi är så lika, är så glad att jag har dej.. vi är lika spontana, sjuka och E.M.D är de bästa vi har! JAG ÄLSKAR DEJ SÅÅÅ ! <3 alla som säger "jag saknar dom lika mycket .. så ja förstår" . JO MEN TJENA!!!!! :( man skola ikke ljuga ! haha <3

2011-01-30 @ 14:20:26
Postat av: Li

sv: söte, du skaaaa vinna, så är det bara :'D. du skaaaaa!!! <3<3

2011-01-30 @ 21:24:21
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0