idag!

mötte min fina segercdo sister på centralstationen, gick omkring i stan ett tag och mötte plötsligt rasmus (emds turneledare,bland annat.. you know who!?)  så han kom fram o kramades och började snacka massa om allt möjligt, skolan, hur man sa allt på olika dialekter och vi kom även fram till att vi sklle börja kalla tåget ormen. hehehehe. lite snack om emd, och även han som brukar köra emds turnébuss som vi har åkt me förr var jätte social,.. " vi blev klara så fort,så ja..då sitter man på en låda". han hjälpte oss även med en jätte rolig grej, vi skrev ett manus och spelade in. gud va vi skrattade. rätt så elakt egentligen,men liksom vi menade inget dumt utan vi tyckte bara de va fett kul och som rasmus sa " man får smaka på sin egen medicin liksom." inte vår stil att vara så "dumma" så vi tog bort det istället, men ja fan va vi garvade. så fort jag spelar upp det garvar jag. det är humor det är humor det är humor! iallafall, sen gick vi till hamnen och myste, köpte dricka och hade det 3vligt. f1 c00lt. som vanligt skrattade vi runt genom hela nordstan och blev även inlåsta i femman när de stängdes typ (?) fick panik men vi såg en vakt så vi kom ut. har faktiskt drömt mardrömmar om att va inlåst i affärer.. inte okej. HAHA.

iallafall. Nu ska jag sätta mig och believe it or not plugga en stund och sedan sova. imorn är de skolan som gäller,  o denna veckan måste jag fanimig skärpa till mig. wish me luck. pusss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA det är gött att få smaka på sin egna medicin ibland! ni är crazyyyyyy

2011-01-30 @ 22:24:31
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAH asså seriöst, ni är mina fina flickor ni ;) ♥

2011-01-30 @ 22:25:45
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: sandra

JAG DÖR HAHAHAHHAHAHAHHAHA SÅ SANT SÅ SANT

2011-01-30 @ 22:27:07
Postat av: Anonym

Alla vet att ni snackar om J och F

2011-01-30 @ 23:21:48
Postat av: Erica

J & F ?? gulligt :)



JAG ÄLSKAR DEJ ORMEN <3<3<3 du är bäst.

2011-01-31 @ 09:39:12
Postat av: Anonym

sv: jag förstår.

Och du är stark hjärtat. det är du. så säg inte att du inte är det, för då ljuger du.

puss

2011-02-01 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0