LOVE

bästaste morgonen på länge :')
dagen började på centralen och sedan ut på äventyr! hade ine träffat på två veckor så snacka om att ha saknat! har även suttit på golvet i en hiss som åkte höögt, spydde nästan på våning 22 o fan va vi garvade!! söt som gjorde de mkt enklare för mig iaf,Tack<3. mysigt med fika, (thanks for cola!)och bara massa talk, hahaha och folk skrattar åt oss? illa! men ja, hoppas ni tycker synd om oss allihopa,för vi tycker väldigt synd om oss själva, fast nä. jag är världens lyckligaste tjej enligt mig, so just live your own life bitchesss..... tack för dagen. PUSS

"Va de mej ni smsade eller?." "HAHA vaaaAaa nej?"! "HAHAHA. nä, de va bara en raggningsreplik..men den verkade inte funka :(" "KREEAAM MATTE" "asså...?" "HÖRDE NI, JAG ÄR VÄRSTA GÖTEBORSK :D "HEEJ SNYGGING.. eller.. nej.. hej där snygging....nä...Tja snygging...HEJ SNYGGING.  HAHAHAHAHAHAH- höll fan på o dö av skratt! "SITTER HON FAST?! vad fasiken är de?


"nope" "men asså... HAHAA. vi känner er, visste att ni skulle göra som ni gjorde så ja, folk går på de iallafall. vem dissar vem dissar vem dissar vem egentligen? ;)"  VAa? är de sant?-nej! :'D


Vadå snygg frisyr? FINAST.


Kommentarer
Postat av: Li

iiihhhh, jag saknar er två..... kom tillbaka snaart ! <3

2011-01-28 @ 23:13:21
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: marika

saknar er :( <3

2011-01-29 @ 02:23:49
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/
Postat av: Annelie

och vem äre man ser i bakgrunden tro... kul för er.. <3

2011-01-29 @ 12:52:47
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

så glad för din/eran skull! you deserve the happinnes honey. <3 du får berätta mer för mig om du vill (a) hihi..



HAHAHAHAH "var de mig ni smsade?" kaaaaaaaaaaaatt



2011-01-29 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0