whos serious,and why should i be like him?

hahahahhahhhahahahaa. suttigt och skrattat åt mig själv hela kvällen :'). kan säga att mamma gjorde min dag med idén att äns visa det, så som vi bara betéer oss liksom. och det värsta är nog att de faktiskt finns människor som tror att man är seriös där ute .. gud va kul! imorgon drar jag förmodligen till mariestad om jag mår tillräckligt bra och då ska jag och bella vara ännu mer seriösa. enyoy.. bjuda på sig själv tilll fullo är nog de enklaste o roligaste som finns. till skillnad från vissa som sitter där och leker perfekta utan något resultat. ehm ja,

goodnight sweethearts.

Kommentarer
Postat av: belvispelvis

längtar tills du kommer! :) älskar att vara seriös och hatar folk som alltid ska gå runt o vara oseriösa hela tiden.. liksom, hallåååå?!? híhi, love <3

2011-01-21 @ 09:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0