He will never change.

"hellooooo darliiiiiiinng  " blabalbala han började sjunga på jedward från ingenstans och man ba :')) pratade om lite olika saker,kommenterade varandras hår and what so ever, whatever. Drog bara och skulle möta upp Erica och hälsa på dom andra tjejerna (Sandra,Emma,Li och Mia)och efter fem minuter kommer älskade Erik där jättefin. Stör mig fortfarande äckligt mycket på alla som säger att han har förändrats, för han är den han alltid varigt och det glädjer mig verkligen. tycker om han sjukt mycket & det var otroligt kul att ses igen!!♥♥♥ kanske kommer nån mer bild om tjejerna skickar :')

Sjuuukt Glad iallafall. allt går bra nu, life is good. fast så är de någonting annat som händer i livet, men everything happens for a reason, och folk har börjat märka detta och om inte annat märks det mer och mer,även för mig själv. men vi får väll se hur allt blir! Sött typ.....:') men "vissa" visar ju äntligen sina rätta jag och är ju patetiska dampmänniskor men whatever, ni lär märka de själva en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: sara

I´m happy for you. söting bild också! miss you <3

2011-07-05 @ 02:36:02
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: johanni

Han är f1 förändrad kram.

2011-07-05 @ 15:16:22
URL: http://jeksw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0