WHATEVER!

Det är helt sjukt egentligen. Innan jag träffade dom sa jag hela tiden " åh jag hoppas verkligen att man får iallafall hälsa och kanske ta en bild " osv, och jag och erica pratade om att det skulle ta runt ialf 10 gånger innan dom äns kunde känna igen oss av alla hundratusentals fans, Men sen när allt blev till verklighet och vi fick träffa grabbarna blev det världens bästa kväll/natt och minnen för hela livet! Fortfarande så sjukt lycklig för det!!

Det sista dom sa innan vi gick ifrån dom var  förutom att dom skulle sakna oss jättemycket osv var att vi skulle LOVA att twittra dom varenda morgon,dag och kväll and so on. . . och ja, då gör man det även om man inte har något att säga :')



HAHAH.. whatever is our word! skrev om det i inlägget ju. va man än säger,man ba whatever. HAHA! Dom kan sätta ett leénde på mina läppar så sjukt enkelt & Alla DM får oss ju på ÄNNU bättre humör <3. & Ja, vi va fett k00la som välkommnade dom till sverige föresten. wei. Kärlek.  <3

befinner mig föresten hos Erica där jag spenderar massa dagar nu. underbart! vi bara snackar om allt och lever våra egna liv och GÅR vÅRA EGNA VÄGAR. ingen kan stoppa en människa som varken mig eller Erica. jag vet att du vet att vi kommer lyckas med allt vi vill. that's how it is- alla kan de. - it's about believe. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0