2 juni

Erica kom hit igårkväll (till min syster,där jag är kattvakt) Vi stog och dansade och dampade omkring till jedward och hade det sjukt kul. fan vad vi garvar alltså. nej vi kan inte göra sånna volter. la oss vid fyra och efter en och en halv timma blev de upp för mig. somnade i badet och ströps nästan. skönt. mitt halsband gick iaf sönder,men ja klarade mig. fick ba världens panik :) Åkte till centralen och mötte Mia och drog sedan till Uddevalla! Hade världens ondaste i ryggen, så inte så feedt. Annelie,marika, o massa andra fina girls kom efter ett tag!1 sen kom även  Sean banan spelade vid 1 och han va rätt äcklig. man ba kom inte nära. HAHAHA. Vid 3tiden kom danny oc körde helt ok många låtar! Fett! Fina blickar & en mkt glad felicia! vi hade det as kul Allihopa, och ja mkt trevligt tjejer!Träffa även jennifer osv efter :) sen hade Danny signering och vi stog och damp snackade om jedward. hoppas det gjorde hans dag:') Misstolkningar hit o dit " vi kan ta en snabbis nu.. " gulligt gulligt. Massa skratt och en danny som fick damp. HAHA kul. kaos med signeringar,men han körde grymt och vi sågs ju lite,kramades o sånt  iaf och de är det viktiga,mysigt mysigt!

knasiga saucedosar. Tkr om dig jätte jätte mycket! förlåt </3 du vet att jag gör det..
tack för dagen peopleeeeeeeeeee!

(efter allt satt vi ngra tjejer nån timma  o vänta på bussen,sen sov, sen drog vi o såg olle i gaytältet här i gbg. rätt mysigt, men ser absolut INGENTING i den människan förutom att han kan sjunga.lika bra det! Kul iaf o träffa ännu mera folk som te,x hanna och anna. hihi <3 )

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte alls fina eller så tillsammans då de är ju lika bra det :) <3 FINISAR

2011-06-03 @ 01:05:16
Postat av: Sofia

är Danny din bror?:) härlig bild på er!



STÄLL GÄRNA EN FRÅGA PÅ MIN FRÅGESTUND I BLOGGEN

2011-06-03 @ 02:17:43
URL: http://sofiah.blogg.se/
Postat av: Erica

Sofia: Japp. danny är felicias bror! :)



OCH NI ÄR FINAAST TILLSAMMANS OCH JEDWARDS ÄR GRYMMAAAST OCH JAG ÄLSKAR DEJ!!!!

2011-06-03 @ 11:10:42
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina ni är !

2011-06-04 @ 00:47:19
URL: http://jennifernalci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0