äckligaste bilden EVER = uppsala 10 juni

HAHA alltså så jävla sur blev jag för bilden. Måste han härmas när vi ska ta kort? ja ba backaaa(till erica) han ba" BACKAAAAA" *bild*okej. jätte fint verkligen. Men han VAR ialf jätte glad och mysig även om det inte syntes här iallafall. Tönt. Hatar när bilder förstörs </3 och att han alltid ska hålla på o tönta sig på våra bilder. han kan backa. men han är bra ändå. jätte fin ju! Fredag va grym konsert, fett bra plats i mitten & ja,allt va precis som de ska va. love it. jonah vinka & danny va cepe bäst på konserten. thanks <3  kramades lite med honom efteråt o han va så fin! när jag skulle gå var de typ pusskalas, haha söt då. Sen var lördagen sjukt bra också! Massa mys på söder & jajaja. stockholm är bäst och  kan bara säga att jag är så sjuuuuuuuukt lycklig..! Life seems good now.♥♥♥ Tack för att du får mig må så sjukt bra D. Tack för att du är så fin mot mig & så himla speciell,det betyder så sjukt mycket, det vet du . . . Gashhhhhhhh vill bara förklara. men det går inte. BÄST är vad du är. & tänker inte skriva detaljerat som jag oftast brukat göra innan.ibland vill man bara  hålla saker för sig själv, och det är lika bra det. och måste även tillägga att jag är så sjukt överlycklig över att allt börjat ordna sig också.<33333

Kommentarer
Postat av: johani

HAHA förlåt om jag förstör bilden med mina fina fingrar :(

2011-06-13 @ 23:13:05
URL: http://jeksw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0