helgen leder mot sitt slut!

Hej! Mysigt i fredas när syster och malte kom hit. Malte är så duktig! Min kung på att dansa lillen.. haha,varje gång jag sjunger min låt så börjar han hoppa och allting. helt sjukt att han redan är sex månader! puttelillen! hhihi. Fikade gott & Firade min bror (som sagt) Och ja, de va trevligt. Mötte sedan upp jessica och drog in mot Liseberg. Träffade jennifer och lite folk där. Inte så många man kände igen alls.. kanske beror på att  det var eric och inte emd som skulle uppträda; ) men jaja. Annelie kom dit några timmar innan och ja vi cheyer hade de trevligt. stog på andra raden så de va rätt najs! Massa misstolkninar och så men jaja. HAHA. " är du typ....galen i danny ?" HAHA man ba va ;) .. Konserten drog igång tillslut, och de va fett mkt folk där! DOCK måste jag dissa att det var så segt mellan låtarna,att inte allt var "upplagdt" på det sättet som en riktig konsert ska vara. Annars tkr jag de va rätt bra. gillar danserna & Så vidare. Hade inte gjort något om låtarna var bättre? Herregud haha. men han sjunger bra annars och vissa är faktiskt riktigt bra!  ( fast vad är grejen med att han gör bebisröst ibland när han sjunger..) HAHA ojda. nemen jaja.. alla typ dog av hans blickar medan ja typ ":))" tkr inte de e speciellt alls,men ja jaa de e ju hans fans så förstår ändå haha. Träffade både han o molly Efteråt.  Vi va me johanna o jennifer nåra timmar med. 3vligt 3vligt. Kaosigt och allt de hära..! Sen drog jag hem till jessica och sov. MYS<3thanks jes!

HAHAHA alex.  ( bilderna är snodda från lisebergs backstageblogg.. tog inga egna som vanlgit :) )

Sen idag (lördag då) Spenderade jag först med erica nere vid hamnen o myste lite och sedan drog vi vidare mot frölunda och till johanna och jennifer. kollade några filmer och hade det mysigt. Hahaha,skrattatacker är härliga dom med. man ba lär jedward massa kul! eller börjar bli värsta fanset o skrika "JU-LII-AA" kram johanna, hahah. och jennifers kommentarer ibland,HAHA söte. jaja. mkt kul o myssiiiiiiiiiit! Sen kom ja hem typ 00.00.23 (HAHA orkar inte med mig) blöt som den blötaste katten men lika bra det. fett mys. tack för dagen tjääääääääjeh. <3

Kommentarer
Postat av: jessi

stort tack för att du följde med mig, jag älskar dig!

2011-06-20 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0