"innan jag dör .."

Kollade bland annat på a walk to remember hos Jennifer förut. Från början sög den och orkade knappt kolla,men den blev finare och finare ju gulligare killen blev och ju mer man fick se att hon inte bara var den där tjejen med äckelklädstil och världens tråkigaste liv. Man blir verkligen berörd! Tycker alla ska se den minst en gång, ska nog se den igen någon dag och hänga med lite mer i början faktiskt,haha. Jaja, tanken slog mig att också göra en lista på " 100 saker jag ska göra innan jag dör. " och tänkte börja med den nu direkt i någon av mina halvtomma böcker. Kanske delar med mig lite & Tipsar, alla borde ju ha en sån lista! Ska köra igång och sen nana. Vi hörs imorgon & just so you know, har uppdaterat mer inatt lite längre ner. kramen från damen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv HAHAHAHA ja den är ashärlig;)

2011-06-19 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0