muppsala/Stockholm

dagens citat typ:
" de va den andra gubben..den där lilla gubben under bordet... " 
- Alla kollar...
" ni ba , slicka mig slicka mig! " 
vem fan tror att de är en liten gubbe under bordet? HAHAHA...


Jaja,sov hos johanna (med hon fanny o erica) fre-lör, fett mysigt! Sen va jag,erica o marika i sthlm på lör-sön och de va grymt! träffa världens finaste och hade de as kul. alla killar e så på där (som om dom inte är de här) men annars är de ju bra. jaja.. ÄLSKAR stockholm... känner mig ALDRIG så hel i göteborg. jag ska flytta dit nu nu nu nu nu! sen kan jag tillägga en till grej och det är att jag är världens lyckligaste. denna sommarn är och förblir gryyyyyyyym! so much love. Tack för  dagarna allihopa <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder :) & fin header :)

2011-06-13 @ 11:40:25
Postat av: johani

HAHAHAHAHAHAHA asså åååh bilderna <//////3

Ser ut som om erica hatar mig pusspuss på henne.

HAHAHAH GUBBEEEEN AHGAHAHAHAHAHA.....

2011-06-13 @ 23:12:04
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: daniella

Love <3

2011-06-19 @ 14:47:36
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0