Sova klockan 3, hinner inte måste bé!

Snodde bilden av johnny : Jeksw.blogg.se Tyckte den va fett fin! Haha. Dygna idag. lär chocka varenda en när jag kommer ha på mig min röda skjorta på lördag men hittar inget annat fint & idag (fredag) kommer jag också se ut som en äckel men whatever! fett glad, för jag ska till stockholm och runt om där! sova hos johhny med tjejerna på bilden osv ( Danny ingår) HAHA orkar inte. men  WIHUU. inga pengar på mobilen,så kan inte messa osv men ni får ha det underbart så hörs vi when i'm home! Och inga som säger " jag vågade inte hälsa" om ni ser mig  nu, kom fram peeps. :') jag bits inte..eller?!?edward kan dock komma och bita mig </3. JAJA orkar ingenting.ska försöka sätta i löshår nu, sen till centrl o möta E & M!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0