today

Hej! Haft en dag med mamma nere på stan idag. lunchade med sallad på paprika och gick omkring och kollade i massa affärer! vill ju ha pengar * buhu* men tycka synd om sig själv är helt ok.  Fick en lila stor ring ialf så yeay! Köpte även några clips som jag ska sy på ngt löshår som jag hitta här hemma och testa! Saknar att ha långt , o tjockare hår jö..! Måste beställa nytt löshår med så ni vet :) Har huvudvärk med olch superont i magen. Panik och sånt. Hatar denna känslan men whatever. orkar inte tänka påt. Ska föresten för första gången i mitt liv tvätta nu (eller kanske kolla när mamma gör det..?!!) haha, HAR utan att överdriva 3 STORA SVARTA SOPSÄCKAR fyllda med kläder som ska tvättas. så jag hoppas jag hittar ngt fint fast än jag redan vet att allt är fult där i. men jaja whatever. är ful i vilket fall som helst. Hörs i natt elr ngt! Wihuu, dygna dygna! Pousspousss

Kommentarer
Postat av: daniella

finis!



svaren från frågestunden ligger nu uppe på bloggen! gå in och checka vetja :) hoppas du haft en underbar dag. LOVE

2011-06-12 @ 20:33:21
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0