Eslöv 4 Juni <3

Fick ett meddelande av D och bestämde oss snabbt för att dra iväg till Eslöv. Äckeldyra biljetter,men runt 2 tiden satt jag och Erica ialf på tåget ner till ett annat land,eller åtminstone skåne. Världens kaosigaste tågresa. Gud vad vi garvade! En kille som var en blandning av edward cullen,edward grimes och Erik segerstedt satt i närheten av oss och vi kunde inte sluta skratta, så började han ocskå skratta jättemycket. Så flög en väska förbi och då börja vi tre garva ännu mera. och sen spillde jag cola över hela mitt hår och kläder och erica föll ner i marken och ja kaos var ordet. Framme i Eslöv mötte vi E & H och drog iväg till scenen. erica och jag råkade få as bra platser längst fram. upsi! haha. Tove styrke sjung och vi kunde ju inte annat än garva åt henne. Sen sjung nassim al fakir, ngn svensk orkester och ja det var lite allt möjligt där framme vid scenen. träffade lovisa stina sandra emma jennie o dom osså o  Sen var de äntligen dags för D och fan va han körde på!! Konserten var grym verkligen, man märkte att han hade hittat "allt" till skillnad från liseberg då han fortfarande var lite osäker ( som inte märktes, om man inte hade gemfört med nu men) ,och allting satt som en smäck! Jonah vinkade från scenen och skrattade ett x antal gånger! Danny härmade alla när dom sjung och gjorde värsta minerna. dödar han! HAHAHA.älskar att erica va med denna gången. Så underbart,tack gumman! <3  o Dannys sommarturné e bäst. så klcokren. love love och återigen love.   Fina blickar här och var, och blev as glad när han såg oss när han gick ut,haha så söt. vi kunde ju inte svika han och inte åka liksom. hahaha. Dock var vi nog inte lika uppskattade av alla där. haha jajaa.
Efter konserten kom jonah och hälsade lite och vi gick med stefan en sväng. fett hahaha hans röst.  trängde oss lite i signeringen och Henrik va så rolig. "  ti.......shirt.. 2 kronor. vilken size!" haha hoppas ni förstår det roliga;).Danny´s leeénde när vi kom fram! började snacka om kosnerten  " ÅHHH TACK FÖR ATT NI KOM. verkligen jätte kul, blev as glad när jag såg er i publiken,  detta var verkligen den bästa konserten och ja ni är ju den bästa publiken!;) verkligen tack tjejer" ja förstog inte vf han blev så glad men kan ha ngt att göra med lite.. ja :') HAHA. kramades o börja prata om en grej och danny ba krama ihjäl mig " sluta"...hann inte säga mer än några ord innan han berätta att han förstog o kramades massor. kändes bra just i stunden,och han försökte få mig glad men samtidigt så får jag panik på allt... tog bilder och han var mysig iaf. <3 Efter signeringen stack vi o snackade med några där utanför i ett tag till danny & henke kom ut o prata o vi gick bort till hotellet.. f1 party där, och alla va helt crazy. gud va vi garvade hahaha. kom en polis o sa till två stycken som va i buskarna o då dog vi ju ännu mer HAHAHA.. trevligt trevligt. massa skratt och tårar och en helt blandad känsla över allting.  men i de hela va dagen fett bra egentligen. jag och erica är dom största katterna men likabra de
jag ba drog ner one piecen :Y:Y:Y
Felicia och Danny, Danny och Felicia. Saucedosar helt enkelt. Tkr om daj. Tack för att du till och med får mig att se det där på ett annat sätt. Men jag är inte färdig med dig än;) HAHAA. you make me feel good ♥
Tack för dagen allihopa men framförallt E & D.  finns inte ord för hur mycket jag tkr om er peeps. ni är onderbaraaaaaa.  ( Slänger in bild på danny o erica här när hon skickar hihi)

Kommentarer
Postat av: daniella

Sv; tack felicia! men sötnos, om du behöver prata så kommer jag alltid finnas här.. önskar också att vi träffades i eslöv, men vi är knasiga och gjorde samma misstag igen och allt haha. men som sagt, du är inte ensam. du är sjukt fin, insida som utsida. kärlek till dig meed!

2011-06-05 @ 20:00:37
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se
Postat av: rebeccadahlin

snyggingar! :D

2011-06-06 @ 02:03:41
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina ni e du och Danny :)

2011-06-07 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0