you can find your happiness inside of you

"  Livet är vad man gör det till. Vissa föds med förmåner, andra kämpar sig till dom men var och en av oss kan om vi verkligen vill. Det handlar om vilka val vi gör, och vad vi väljer att kämpa för. Vi kan välja att bara se hur dåligt allting är, eller så kan vi göra något åt saken. Både du och jag har lika mycket rättigheter och möjligheter som någon annan människa. Man måste bara fokusera på det som man vill och drömmer om, fokusera på möjligheterna istället för att fundera på vad som säger emot dom,vad som säger att det inte kan bli just så. Det spelar ingen roll om det bara finns en procents chans att du kan leva ditt drömliv, det spelar ingen roll hur många människor som säger att det är omöjligt, hur många som vill klanka ner på dig och säger att det inte går. för det finns en chans, alltid. Vill du något så ska du kämpa för det. Vill du det tillräckligt mycket så blir det så. Jag vill vara lycklig. och varje gång jag tänker egenom allt bra som händer, och som jag vill ska hända, om jag ser framtiden för mig i mina drömmar. då vet jag att jag kommer att hamna där. jag sökte efter lyckan och fann den i mig själv. - du kan också,valet är ditt. "

Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

2011-06-20 @ 23:50:38
URL: http://jennifernalci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0