Drag me to hell


Hey. jag , rädd? varför skulle jag vara det. ALLTSÅ man ba "vad fan." Har nog sett den läskiaste filmen ever. Eller alltså, saw,freddy krueger och sånna sinnessjuka filmer,jag brukar ju tycka om sånt ?! fastän jag är livrädd men denna är helt fucking sinnessjuk. VEM FÅR TÅRAR AV EN FILM?! Jessi och jag började kolla och satt ihopkurade i sängen och gömde oss, sen åkte plötsligt filten som var över fönstret bakom oss ner,jag såg min egna spegelbild o blev livrädd (trodde de va hon på bilden) alltså hon skräms som in i helvete i filmen. kommer ALDRIG gå ensam i ett parkeringshus,aldrig sätta mig i en bil först,aldrig någonting...jag är rädd.. har ni inte sätt filmen,see it. tack jennifer för tipset. det värmer i hjärtat (så har man hjärtattack ;ppPPp)

Kommentarer
Postat av: belvis

ska precis sova o så kommer den bilden där man ba hehe! gulligt <3 hon skulle passa o va med på en sån där karaokegrej som hon tjejen i exorcisten är med i du vet? hahahha, hoppas ni sover gott inatt tjejer (kram erik grönwall)

2011-03-06 @ 02:08:33
Postat av: tanten

MOHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

2011-03-06 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0