maltes dop

idag döptes min systers och mattias älskade lilla bebis! Malte var så super duper fin i sin virkade klänning! han grät till mestadels väldigt mycket men började skratta sjukt mycket när prästen gjorde "kors" på han.. HAHA Så söt, blev skratt kalas i hela kyrkan då typ :'). efteråt var de gott fika med massa släkt osv. mysigt! min systers pappa(vi har bara samma mamma!) sa att jag och erica fick hyra ett rum i gävle hos han om vi ville,så kommer vi närmre sthlm iallafall men man ba NEJ. stockholm! sjukt snällt iallafall bärde runt på malte jättelänga och vi mysade oss hihi. slänger upp bilder på oss nån dag framöver när alla släkt pictures har gått runt! Mmm..  så är det :Y

sitter här med min gitarr nu, har äntligen tagit tag i den lite igen,försöker lära mig några acord,börjar om på 0 liksom. kan ingenting. men ger man sig in i något så starkt som jag brukar,så klarar man väll det! så vi får hoppas! har lite nytt textmatrial som behöver sig en liten melodi,så som om jag hade kunnat sätta det . . NÅ JAA,  måste föresten höja min blogg till en högre nivå känner jag . . jag har ju trotts allt flera stycken som går in här varje dag för att läsa . . . så ja, tipsa gärna på saker ni vill läsa om med så blir detta nog awsome!  PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0