once and for all.

Så trött på alla som går omkring och säger saker till E.M.D. osv om mig och Erica. Jag menar, ni tror att ni tjänar på det, att dom ska börja hata oss och allt vad ni nu önskar,men ärligt talat så bryr sig e.m.d. inte alls om vad ni säger,däremot tycker dom bara att det är patetiskt att ni säger saker om andra fans till dom, vad ska dom göra åt vad ni tycker? håll era åsikter för er själva istället, annars blir det väldigt lätt motsatt effekt tyvärr. . . och ni som tror att E.M.D. säger massa saker om er till oss, nej! varför skulle dom göra det? Dom håller sina åsikter för sig själva precis som ni också borde göra... pinsamt att komma till dom och säga hur dåliga och pinsamma vi är,och vad vi gör osv.  dom känner nog oss bättre än vad ni gör... Så trött på att folk ska gå omkring och önska att dom förstör våra liv, kanske dags o skaffa sig ett eget istället?!

så sjukt trött på allt som har med fans-emellan att göra. alla olika grupper och alla som hatar "den och den ."  Det är dags för alla att börja leva sina egna liv,  inte bry sig om vad andra gör osv, är det någon person man inte tycker om, undvik den istället, gör den inte till huvudpersonen i ditt egna liv! så onödigt att lägga ner energi och tid på att hata varandra. Jag har själv varit så jävla sur så många gånger på alla rykten och på allt alla andra säger men grejen är den att vi alla har en sak gemensamt. vi gillar emd, dom gör oss glada och dom får oss att må bra. SÅ,var glad för det dom gör för dig,ta så många bilder du kan och vill,spela in, skratta, blogga om dina underbara dagar och ha kul! tänk på allt det roliga, var glad för varandras skull, gillar ni inte någon, så ge den inte en blinkning, sköt era egna liv,och lev era egna drömmar. jag hatar inte någon. och jag bryr mig inte längre om vad folk säger.. inte alls.

jag är så glad och lycklig över allt som jag själv är med om, och jag är så glad att dom får så många att må bra. Det är något som är så himla speciellt med dom som idet ine finns ord för. men deras kärlek räcker inte till en person,det räcker till hela världen om det ska vara så. så sluta lek egoistiska och stå på er och visa vilka kärleksfulla grabbar det är! dom är ju trotts allt bäst i hela världen,visst? så, nu sätter jag punkt för alla barnsligheter.. och hoppas att så måna som möjligt hänger med på det. men det är upp till var och en, allas val i livet, men ja. vi alla har möjligheter..  behövde bara skriva av mig once and for all * skööööööööönt.*

tack för att ni alltid får mig att må så himla bra. jag älskar er.
ni är den bästa lyckan i hela världen, you make me strong.

Kommentarer
Postat av: Alice

så himla bra skrivet :)

2011-03-23 @ 21:47:58
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: johani

OKEEEJ FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT SKA ALDRIG MER HÄNDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111



EMD HATAR ER, INSE FAKTA!!!! Sluta lev i er egen lilla bubbla.

2011-03-23 @ 23:08:22
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: saraa

riktigt bra skrivet gumman!

älskar dig <3

2011-03-23 @ 23:37:41
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Felicia

johanna tack de värmer <33333333333333333333333333333333333333

2011-03-24 @ 02:06:48
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Elina Matilda

Det var skitbra skrivet felicia :) keep on moving!



till tjejen över kan jag väl bara säga att jag inte fattar poängen med att skriva ett spydigt inlägg till någon som sagt att hon inte bryr sig om vad andra tycker.

2011-03-24 @ 17:49:53
URL: http://emstildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0