söndagksväll

skakar,gråter och tröst äter som in i hevete. varför äns yttrar jag mig om när jag mår dålig i bloggen? får bara konsekvenser och ingen förstår ändå.  jag vet inte vad det är med mig själv äns. Vill bara ta mitt pick och pack, min erica och flytta till sthlm och glömma ALLT dåligt.  snälla stoppa tiden. jag hinner inte springa ikapp den längre. jag vet ingenting alls .....

möte med skolsköterska,rektor,lärare,kurator,mamma  and so on på onsdag? total VÄGRAAR.
varför jag? man ba LÅT MIG VAA. hmmmmm. need you more than ever. men du förstår inte längre.

okej,vill spy upp de där. mums

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag troooOOR på dig, när hela världen säger nej jag trooor på dig! <3

2011-03-06 @ 23:03:20
Postat av: Ericaaa

Tack snälla adde (vi drar till stlm på en gång) TACK ADDE! nu drar vi!!!! älskar dej.

2011-03-07 @ 11:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0