Stockholm in my heart. 11 - 14 mars

Fredagen drog jag och Marika till stockholm och de allvarligt söööööööög att inte min sister erica kunde följa med! så vi var där runt 11, mötte upp johanna och tog the tunnelbana mot globen city o mötte även fanny där ! Danny kom och körde in the club så f1 bra, så underbar! och sedan signerade han massa skivor till gulligt folk. Målade supersnyggt också!

MYYYS BÄSTA! we don't no we don't need make up :'D eller...

Träffade saknade jennifer och George som skulle tävla senare på dagen och även mia och SABINA som jag inte träffat på två år. underbart! Gick upp på signeringen för att fota lite och danny var ju väldigt chockad över en sak :')  sen  drog nina med sig han mot globen och vi drog till donken och köpte cola. hihi! chillade omkring i köpcentret och sen drog jag ut i sooolen med johanna och fanny!

sen kom marika & Li och vi drog typ in o såg rabih o eddie mina älsklingar,min framgång,mitt allt,fast nä. men ja de va ju kul! ringde jessi så hon fick höra lite :') .deras fans är like psychos. haha blabalbal, mötte roshannak som va supeeeerglad! och även typ karlola osv osv. mky trevligt folk! sen har ju vissa förändrats. hmmmmm.


Lördas då.. fixade oss hos li och begav oss to the hötorget. drog in och såg rasmus vinka så glatt! Chockad över att man var i sthlm,jaa. några minuter senare kom finaste danny fram o kramades och lite sånt där. riktigt mysigt!jag ; Min älsklings...danny avbröt: KOM HIIIIIIIT! jag *VAKT* danny: Ahmen tack. HAHAHAHHA. illa.
Pratade ett tag och han var nervös inför kväällen om man säger så. Vakten som dampade över på mig dagen innan( han sa att jag ALDRIG skulle få gå upp på en signering med danny igen..för jag sprang fram.ajda!) blev plötsligt sneller när vi stog o snackade & danny shaka vett i skallen på han typ..nejmen haha! Sen kramades vi hejdoo och danny drog upp. Vi stack ut och ställde oss och kollade upp på den fina bron där rasmus först snacka o sen gick danny ut o körde in the club!! fin fina blickar o pekningar e alltid soett.

Gick sedan in till mia och sabina och satte oss o kolla omkring på signeringen, alla va så söööta :P kmr nästan ihåg hur mkt man själv älskade en liten lapp för några år sen. aww! Träffade sedan alicia and companyy! riktigt nice måste jag säga!

knasade omkring lite & drog sedan ut, vakten mördarblicka o drog in danny i bilen medan han ba följde efter med blicken.söti ,men inget o klaga över hade ju bråttom haha. drog till globen city med some of the people!!

Li drog in på genrepet, mia,sabina o marika gjorde ngt och jag satt och surade på en bänk :P HAHA, illa men jag är som jag är..... sen kom marika och vi satt på trappan o möttes av alla möjliga skönheter o odjur. haha, nejmen people from the mello.och kollade på schlagerstjärnan, the moniker, George kom trea så glad för hans skull! jennifer förtjänade första priset,men jaja.. mötte upp johanna fanny and jossan o såg på rabih o eddie o drog till mcdonalds ossen drog dom in till mello efsm dom till mello o jag gick til sabina mia li och marika & kollade runt vid scenen osv.


vid sju drog jag,Li o marika mot tunnelbanan när vi möttes upp av snubbar som sålde biljetter för 800 styck,vi drog ner priset så vi fick 3 biljetter för åtta hundra och sprang in i globen på varsinna håll!  sååååååå jävla lycklig var jag. har bara min syster att tacka för att få pengarna and everything :')

Inne i globen mötte jag jjf och  precis innan de började sprang jag o johanna ner på a-läktaren längst ner och satte oss på världens bästa plats typ!! precis tätt intill green room och de va super f1. fanny o jossan kom också ner o satt sig där sen! Haha danny såg oss och vinkade o va söt o hade sig som han brukar göra och stämmningen var på topp! dannys framträdande gav mig stoora rysningar och jag var så sjukt lycklig, de va bara att skrika uuuuuuuuuuut alla känslor! han är bäst, kung, allt. världens bästa danny! så sjuuuukt stolt över han, framträdandet var verkligen de bästa jag sätt han eller någon annan göra,de var så klockrent, så sjukt tacksam att jag var där o såg det live !!

(johannas bild)
Sen skrek vi och hade kul på allas andras bidrag också, och slutade med vackra målbrottsröster, men de gillar vi! när jag o danny vinka mot varandra så börja plötsligt saade vinka till mig man ba OKEEJ. hej på dig med väckarN. men ja, de e ju cuult.  Tyckte lätt att saade förtjänade första platsen eftersom att han är sjukt duuuuktig på det han gör så ja ba skrek o va glad hela tiden :') danny kom tvåa o de kunde inte slutat bättre. SÅÅÅÅÅÅ GLAD! de var typ inte förän man kom hem som man fattade hur glad man faktiskt var. hihi lovely.   när allt va slut mötte vi li o marika o drog till efterfesten!!!! fast nä, men jag,marika o li åkte hem till li lyckliga o glada. toppen niiiiight!

and now to the sunday! Soooooov ut! så skönt, gick upp o brände mig på plattången,man ba vad fan! har fortfarande ont om ni ville anteckna det, fixade mig mig lite o drog iväg med li till nacka forum. mötte sabina och mia där och hade det treevligt.

sen kom marika och hennes kompis olivia & massa andra trevliga folk. drog iväg med johanna o redde ut en sak, härligt!ska gifta mig föresten :') hahaha orkar inte! Sen kom danny o sjung in the cluuub och var jätteglad o spralling,man blir så sjukt lycklig av de !! han hade fullt upp på signeringen och verkade halvt stressad så drog iväg ett tag och när jag mötte han igen kramades o myste vi lite o pratade vi om mello! " SÅÅÅ SJUKT GRYM VAR DU! ..  SÅÅÅ kul att DU va där,tack sötnos!! "  man ba  :Y :Y 


sen drog han iväg med swingfly o jag pratade med alicia o her frieends (jag ska lära mig era namn,promise!) samt massa andra godingar där!  och hade det riktigt kul! fina blickar vissa gav med. man ba <333333.


festis med swingfly med. hans barn e ju för söööööött föresten!


efter ett tag kom danny ut o direkt när han såg mig " assa kan inte vi ta bilder,snällla du kan vi ta bild !" HAHAAHAH alltså dödar han ibland. men tkr om han ändå :')   synd att vi alltid cpar på bilder bara </3

kramades hejdoo och drog jag + company +  alicia + company till tcentralen och käkade mcdonalds .. HAHA. myys. fick lite skrattattacker åt en grej med HAHA orkar inte.. men det är ju fint det med :') Sen begav vi oss hem till li och hade en trevlig hemma kväll.. lis data pajade med,man ba BRA!   såg på de brinner, HIHI så saknad film !! var flummig o fotade cheyerna när dom sov o dom blev ju glada.HM HAHAH

o måndagen spenderade jag o marika runt lis område och bara kikade omkring lite.
trevligt trevligt. sen kom li hem och då drog vi till drottningsgatan o mötte mia o kollade runt lite. sen tåget hem,så fort marika hade gått av började det spöka och ja o en annan tjej dog av skratt. de var as läskigt,helt seriöst-. fyfan! men jappjappppp där fick ni en liten inblick ifrån stockholm. pussssssss.

ps. har inte fått alla bilder av li än, men ja slänger väll kanske in lite i efterhand :D D.saucedo



Kommentarer
Postat av: Erica

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH NO WORDS! :D<3

du verkar ha haft de skit bra och du förtjänade varenda rolig grej som hände för du är så jävla bäst <3<3<3 jag saknar vår saade väckare .. :( och hade vakten lika ond blick som you know who? :O <3 HAHAHAHA. asså.. nästa gång du åker till stlm blir de MED mej.. aldrig mer banga stlm.. :( <3 LOVE YAH! <3

2011-03-15 @ 16:37:18
Postat av: Annelie

Åhh, fyfan va underbart du verkar ha haft det! :'D <3

2011-03-15 @ 17:20:40
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Skruttan

Fattar inte hur man kan va glad att Saade vann och Danny kom tvåa! Danny är sjukt mycket bättre sångare och hans låt är 1000 gånger bättre! Danny förtjänade verkligen att VINNA, så som han kämpat.Saades töntiga schlagerlåt sög ju! allt blev helt fel!

2011-03-15 @ 17:26:14
Postat av: Anonym

sounds amazing to youuuu! :D <3 gillar dannys linne. (aldrig sagt det förr) SJUKT SÖTA BILDER OCKSÅ HIHI. du förtjänar all lycka <3

2011-03-15 @ 20:08:51
Postat av: marika

Taack för helgen :) helgen var bäst!!!! :') <3

2011-03-15 @ 20:48:04
Postat av: olivia

trevligt o träffa dej!:)

2011-03-17 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0