best day of the year 26 mars

Åkte till Jönköping, Träffade Erik och Matte utanför Elmia & pratade osv.( jätteförkyld med så om danny elr nån av dom andra blir förkylda så har INTE jag smittat alls :Y )  Dom sa lite grejer men att vi skulle vänta på danny och direkt när danny kom med bilen sprang han in och fem minuter senare kom en snubbe och hämtade oss. " Är det ni som är Felicia och Erica? Hela E.M.D. är där inne nu, jag skulle hämta er." man bara världens finaste!? Vip utan street team man ba :Y.  Gick in o kollade på det underbara soundchecket som verkligen var huuur bra som helst!  " in your eyes i am gay" osv osv. haha fiiina! Dom gjorde målbrottsröster och knasade o vi hade de allmänt mysigt! En annan tjej kom också in efter typ halva soundchecket,men gick sedan o mötte sin kompis typ o vi fortsatt ha BÄÄST! hahah men hon va me en sväng när vi träffa e.m.d. med hon ba " NI VERKAR HA TRÄFFAT DOM TUSEN GÅNGER" danny ba ; nej har aldrig sätt dom förr :Y skoja bara,dom är E.M.D.'s egna sötnosar" efsm killarna skulle se hur de såg ut på scenen osv när dom sjung så kom danny och erik och satte sig på varsin sida om oss ( undra vem som satt var...svår fråga!) och sjung medan matte stog på scenen! FINT : ) sen han ba " kom tillbaka hit nu för nu ska vi sjunga what is love!" HAHAH. massa prat efter soundchecket,  massa om street team osv. dom är så jävla fina!!!! önskar verkligen att  vi kunde berätta vad dom har gjort.. men ja,som dom sa i växjö " NI ÄR VÅRAT STREET TEAM.de har vi bestämt!" och jaa.. så glad för att jag blev i gbg och borås, o erica blev i örebro och jaa... dom visste till o med var vi hade? " välj typ växjö eller något då,för vi ska ju inte till gbg? - men jag har redan valt örebro.... "men där har ju redan hon, ni får ju en till stad om du tar ngt annat." SMART..... jaja. whatever. glad för att jag äns blivigt det,så sjukt taacksam verkligen. dom är bara för BÄST BÄST BÄST! gash. massa prat om allt möjligt och sen gick vi typ tjugo minuter innan det började och taggade med några andra tjejer som aldrig hade träffat dom förr. man ba BRA :Y. in o sätta oss längst fram och vara med taggade än NÅNSIN!!

konserten var så sinnes sjukt bra, och den slog alla sommarturnéer och allting! De va första konserten för mig och erica tillsammans,och det kunde ju inte vara bättre såhär! NO WORDS!!! Som vanligt massa massa fina blickar, skratt och knaserier från killarna! till och med erik var jätte galen o rolig, o båda han o danny kom fram till oss och sjung , vi ba <3och matte med, dom gav oss mickarna osv osv, man bara :U. Erica pekade på matte när hon sjung your the one i wanna stand my days/nights with o ja skratta så ja fick massa tårar! HAHAHA så jävla kul.. erik o danny ba????? HAHAHAH! trodde inte dom hörde oss från scenen men efter vad  vi än sa så svara dom man ba syynd :Y. typ alex kjolman suger! "  - ja men eller huur" . eller typ, one call away, erik sjung helt fel o danny ba skratta mot oss o visa att vi skulle sjunga de rätta så vi ba skrek den typ HAHAHA så jävla kul! de var massor av grejer, Hela publiken var typ ur dålig, så kom vi där och lyfte hela jönköping :J. allting var så himla perfekt, och alltså de e inte äns okej att de var så himla bra igår . . . sen släckte dom ner hela lokalen till what is love, för att det var de där "earth hour" och sen ba BOMM den orginella dans låten typ man ba YEAH! konserten var verkligen denbästa sen 06? !?!! SINNES! så himla glad att jag ska till fler ställen,går inte beskriva hur fint det var! Typ i sista låten, all for love så ändrade dom ljudet i mickarna så allt lät så där, wow! NI MÅSTE se och höra allt med egna öron, det är verkligen ett måste! SÅ KÖP BILJETTER! älskar det här . .

<333333333333333333333333333

no words can describe you danny saucedo
du får mig att må bättre än va någon annan någonsin lyckas med,tack. <3

efter konserten tog jag o danny kort o snackade lite granna och som vanligt ville erica att han skulle hälsa till erik, han ba " nej.." sen ba " men ni ska ju med :D " hängde med dom där ett tag men sen gick vi o hämta våra saker och drog ut mot parkeringen.. väntade där ett tag sen kom Danny o bara " jag kom för att träffa er mina sötnosar!" man ba AWW? han tog med oss in igen genom sceningången, mysa med dom alla tre och ha de allmänt underbart! Erik ba sprang fram o krama erica o ba " Tycker ni den va bra?" man ba neej sög typ :D men dom är så himla himla fina segerstedtare.. ååh älskar älskar älskar. vill inte äns beskriva för er (förlåt HAHA) vad som hände och vad  vi prata om osv,för man vill bara ha allting för sig själv! är bara så sjukt lycklig över allting. o som grabbarna säger; "de som sägs i logen, de stannar i logen" ;) " MAN BA :U :U :U . sometimes i really living my dream. " Living the dream,sometimes a nightmare but always a dream". när vi skulle åka till centralen dom ba " men vaaaaa ska ni redan gå härifrån? japp.. gåå... haha!  nanana så fett mysigt och sen ba hejdå pussar o kramar o ba " SES OM EN VEEEEEEEEECKA!"  gud vad jag är lycklig lycklig lycklig.  man ba VAD FAN. hmm, på ett sätt vill jag skriva ut allt o ba skrika ut min lycka men samtidigt bevaras den starkare om vi håller den för oss själva :Y Iallafall, TACK VÄRLDENS finaste danny saucedo, du får mig må så jävla cp bäst och det vet du.. önskar verkligen jag kunde ge tillbaka den stora lyckan du ger till mig . . hade gjort så mycket för att kunna göra det . Du är bäst. <3  o stort tack till världens finaste syster för världens bästa dag, och att den spenderades just med dig..<3  vi hade bäst utan tveka. vi fem är bäst i hela världen! TACK DANNY ERICA MATTE ERIK LOVELYS!! KÄRLEK. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfina tjejor och killar ! <3

2011-03-27 @ 17:11:18
Postat av: Ericaaa!

bästa dagen på år åh dar! (så va de den bästa dagen EVER) seriöst. FORTVARANDE LIKA JÄVLA GLAD, gårdagen slog allt och att få spendera den med dej, erik, danny och matte gjorde allting mycket bättre <3<3 seriöst. ni är bäst, så jävla bäst, helt enkelt BÄST! <3 ÖREBRO NÄSTA!

2011-03-27 @ 17:20:32
Postat av: emelie ♥

men fusk eller vad :(

2011-03-27 @ 17:30:24
URL: http://emelienenonen.devote.se
Postat av: Liiiii

ÅÅHH....! så glad för er skull! ♥

2011-03-27 @ 17:44:13
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

MAN BLIR SÅ GLAD NÄR MAN LÄSER, för jag vet verkligen hur mycket det betyder för dig/er! :)<3 happy for you. du och danny föralltid, hihi så söt bild på er!



vill inte att man ska låta som en annan person men du förstååår hahaha.. pussss

2011-03-27 @ 18:41:24
Postat av: Annelie

åååååhh! :') verkar verkligen ha varit en underbar dag! :)) och jag är typ kär i bilden på dig&Danny! så otroligt mysig! <3

2011-03-27 @ 19:51:50
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: saraaa

blir så glad för din skull hjärtat! pusss<3

2011-03-27 @ 21:32:38
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh fan vad roligt, sitter med ett leénde på läpparna när jag läser, haha så glad för dig! <3

2011-03-29 @ 21:54:05
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: jonte

och så blir man ännu gladare när man tänker på hur många som läser och är avundsjuka kram jonte

2011-03-29 @ 21:54:36
Postat av: Caroline

Hej!

Jag satt och läste igenom din blogg och blev jätteavundsjuk. Och jag undrar bara... hur blir man sådär bra vän med EMD-killarna som du är? Och hur ofta åker du och träffar dem?

Det vore jättekul att få ett svar, för jag vill verkligen träffa dem oftare. Har bara träffat dem en gång!

Tack på förhand!

MVH, Caroline

2011-04-11 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0