växjö 8/3

Hej people :Y
I tisdas tog jag och världens finaste segercedosister lite pick och pack och tog pulkan till växjö. hahaha,typ. var framme runt tre och gick omkring och chillade lite. sjung om sthlm och bara myste framför solen. åkte med en snubbe till butiken, erica satt fram och dom betedde sig som om dom vore gifta,avslutade varandras meningar osv. gulligt! HAHA man ba DAAH.  satt och skrattade så tårarna föll där i baksätet..." ska jag släppa av er där,eller vill ni fika med mig på ett café först?" (världens dialekt!) HAHAHAHA orkar inte.

Drog in på liljas och möttes av programmledaren you know. " ehm, vi e sjutton men vi har åkt långt faktiskt.." "- ja jag vet att ni kommer från göteborg, er glömmer man inte.." ojdå. " o kan inte jag fixa in er,så gör väll erik mattias och danny det är jag säker på " gick runt o chillade med all personal och talkade. man har träffat dom förr om man säger så! satt och prataade en stund med. malte hade onpiece o när vi sa att man skulle va finklädd så fick han tag på en kavaj sen.. hahaha knas. sen fick vi ett eget litet soundcheck innan andra människor trillade in. danny va inte där än ja ba ;'(. men självklart tog han flyg liksom. han e ju trotts allt danny saucedo,DAAH.


sen började folket strömma in och det blev cider cola och god kycklingsallad. sen äckeltårta också. hatar tårta,så ni vet det. fick lite knas sms och mötte sedan på tre killar längst bort i affären. Pratade med dom en sväng o danny är så fiiiiiiiin! och drog sedan fram mot scenen där alla andra stog, o va sociala. runt nio tiden gick grabbarna ut och körde massa låtar, mycket mer än vanligt faktiskt! dom körde halva in the club med jag bara :Y :Y :Y.

matte börja snacka om att danny flög och att han o erik åkte tåg men lät som pulka danny ba " PULKA" HAHAHAHAHAH så vi dog av garv o fick upp världens bild med att matte åkte pulka till halmstad o va änny roligare ju tydligare bilden blev alltså HAHAHAHA cp..


vet att han är bäst.

Efter det var det någon mysig signering och folk var så roliga (menar inte på något dåligt sätt...) men så fult när typ furtio åringar kommer och vill ha bilder med dom, men det är ju kul det med :) . satt på scenen och sjung med till låtarna och hade det mysigt innan vi GICK UPP på signeringen.. haha " men ni vill vell inte ha något sånt här papper, eller? " nej taack. "

danny; Här har vi ju våra _________ för _______.
så, nu kör vi en jobbintervju här  berätta lite,vad gillar ni att göra ? " matte:
knooulla..
" de gör ju segercedo varje natt." HAHAHAH.. sen sa erik också massa grejer om det där och vi  pratade om allt ang de ett  tag men kan inte skriva ut. synd
SEGERSTEDT!!! sAUCEDO!!! :Y matte ba ;'(

hihih ja jag tkr om danny <3  erik ba " VAD FASIKEN GÖR NI " hahahah..

snackade om ngt f1 ang närmsta framtiden också, wihuuu. tack snälla emd, tack snälla ni kram . HAHAHA..
vi stog alla o trumma på bordet o startade värsta bandet typ man ba BRAA. hade värsta mötet typ, men de va ju kul :) vi tog även ett "Goodbye" av allt skit som pågått dom senaste månaderna, och kom fram till att folk som snackar bara är f1 avundsjuka & ju mer dom fortsätter desto värre är det. men upp till var och en ju! väldigt glad signering och många skrattatacker.. hahaha! sen blev det lite foton också " hoppa in mellan oss ALLA" HAHAHAHA kände sig matte mobbad?  han har blivit så.. jag vet inte,men samtidigt så snäll bah : " ni måste komma till bnldknb också! " man bara okej för de vill ju du :Y.

riktigt nöjd med bilderna känner jag. (vi hade med oss en fotograf,tack för bilderna marika ; ) ;) <3 )

HAHAHA hej jag är en kanin. <3

okej va sån då :Y  ... seriöst,ni är det bästa jag har. fan vad jag älskar er.

segercedo is always the best... (L) when we are together,i need you forever,and eveeeeeeeeeer!

som jag sagt typ en miljon gånger och som jag förmodligen kommer säga en miljongånger till så är dom här två så sjukt fina tillsammans, så sjukt sjuka o så sjukt ja jag vet inte,man blir glad av er :')


saucedopoweeeeeeeer.  vi är världens knasigaste men de är ju helt lovely.
" neeeeej danny du mosar mitt hår" sen ba ngt HAAHHA ja vad är grejen liksom?
men tkr om dig såååå.  jag är så sjukt lycklig med dig.

sen kom den där tjej vakten o bah "rappa på nu"
danny bara : HALLÅ rappa för mig, alltså RAPP RAPPA,sjung rappa!
jag : nej gör det själv,du är mkt bättre :'D
danny; Neeej du är,kör in the club rappen. du kan den mkt bättre än mig"
man ba viiiiiiiisst. :Y


Sen chillade vi lite till innan dom skulle gå, Sen tänkte hon tjejvakten dra iväg Danny hon ba "ska vi" o ja o erica typ dog av skratt o de gjorde erik o danny med vi ba ehm HAHAHAHA. ja man känner ju igen de där -.- o sen börja hon kaxa sig mot mig så kaxa ja tillbaka o då dog danny ännu mer. man ba vaaaad HAHAHAHAH orkar inte..

Drog ut med cheyorna oh mötte inga mindre än erik malte och danni, dom hade ganska bråttom, hon tjejvakten var ju med. .. men sacudeosar kramades lite innan dom drog iväg iallafall,

och de var en fett mysig dag verkligen. gillar när det är så chill. sen drog jag,erica,stina,emma,sandra,jennie iväg hem till stina och sleepade over och gjorde TAost (läs på svenska) hahaha så gulligt. kollade på en film stina var med i o sånt mys. :') Riktigt kul! Tack för dagen alllllllihopa .. love love love. big big love!!!!!!

sen avslutar vi med : Hello,my name is bobby,and this is my hobby. HAHAHA cp.

Kommentarer
Postat av: Tomten ni liftade med.

WHAT CAN I SAY!!!?

underbar dag (som alla andra seger-cedo + malte dagar), TACK för att du övertalade mej hjärtat, de va bäst bäst bäst från topp till tå. <3 Du och danny är finast, och klart seger-cedo knooullar varje natt! (y) HAHAHAHAHAHAHAHA die. har alltid kul med dej sis, älskar dej (L)

2011-03-10 @ 16:49:37
Postat av: Annelie

Men åååh! :') saknar er alla! <3

2011-03-10 @ 17:14:52
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: marika

aw sista bilden , guuuud såå söta så jag dör ! :D <3

2011-03-10 @ 19:09:51
Postat av: saraaaa

så glad att du är lycklig hjärat. söta bilder också! <3

2011-03-10 @ 22:05:58
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAHAHAHA döör Hello,my name is bobby,and this is my hobby.



Oj trillade in här för första gången nu :). Underhållande :P

Kul att läsa om samma signeringar man varit på fast ur en annans perspektiv

2011-03-16 @ 01:03:07
URL: http://knawsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0