14 maj

-befann jag mig nere i skånelandet, i staden malmoee. Åkte dit för Ericas skull för att chilla runt och träffa Erik,Matte & vara med hanna och så. Haha, vi hann knappt börja gå från tågstationen innan vi hörde en bil tuta massa på oss, och när vi såg vem det var förstog vi ju varför haha, knas." va kul,har du också hittat hit nu. " man ba..låt mig va, -.-.. åkte runt genom malmös gator ett tag och chillade, fett mysigt faktiskt. Fick även julklapp av Erik, tidningar på danny eftersom att inte han kom dit </3. Väl framme vid studion satte vi oss utanför och snackade. Erik hade chill med tid så det var mysigt. Massa prat om roliga grejer. HAHA och älskar att se erica så lycklig med honom, dom är så himla fina att det finns inte!!1 " HAHA,erik bara stog och log mot oss as länge,man ba vad.. han ba " nej..det är bara det att ni är bara så....fina." HAHAHA jag som inte äns gillar han tyckte att de glänste om honom,man ba aw. Efter rätt så länge så skulle han in på souncheck & då la jag och erica oss och solade där istället. Dröjde inte länge alls innan folket började komma, och till slut kom även älskade hanna & jennifer. Hihi mys. Inspelningen började och jag satt och garvade ihjäl mig. så fult när han säger fel, så fult när dom tar om,så fult när barnen trillar ner så fult när gabbi tror att hon är bäst, så fult att expeterna är så små såå fult att erik blir sminkad hela tiden och allt är så fult?!!?  HAHAHA.  misstolkade nästan allting.. " jag gillade när du kom ,och det bara sprutade " kram experten. HAHAHAHAH damp. var även en paus där man fick YOOOS och ÄPPLÄ. Sen,på program 2 kom även malte. Kul o se han igen jö! Hahah, blyg katt mjao. " eh..j aaaa, precis,ja vet inte va ja ska säga .. " haha han var en rolig expert. Efteråt drog jag och erica ut i regnet och hade askul!! träffade en trollkarl som tvingade med oss in i värmen, backstage. haha klart man följde med liksom.. satt där inne och snackade med massa roliga människor. Sen bästemde vi oss för att göra entré på scenen. " VÄLKOMMNA TILL RAMPLJUUUSET!!!!" erik o matte satt vid scenen och pratade med hanna o jennifer bland annat, åh ba vände sig om o log as stort " kommer ni den här vägen ?" nej det är bara så det ser ut kram. dom kom o kramades lite och tyckte synd om oss som var blöta,man ba VI VILL VA BLÖTA OKEJ... haha! de var inte så festis där inne så jag och erica hängde på bakom scenen istället o pratade med folket igen. " De är eriks...Eriks.. Dom är eriks!! dom är dom ända som inte jobbar som får va här inne,så be dom andra att gå ut. ahha det var gulligt.. direkt när dom stängde igen dörren för folket så kom erik och matte och satte sig på varsin stol runt oss och Snackade..  pratade om allt möjligt, dom började snacka om hatade o älskade osv, Om mig och erica alltså, och ja, HAHAH vi är inte dom ända som märker bitchblickar <333 Var inte så mycket mer om det, bara fult men japp japp. pratade lite om emd också vad som kommer hända och så, & japp japp.. Tog kort & Kramades hejdå

, Sen drog jag och erica och hanna hem till hanna. eller vi GICK tusen mil typ. gulligt :')  väl framme käkade vi tacos och hade det jättemysigt. sen kollade vi eurovision och jag är fett stolt över sverige och irland var bäst. jag och erica sov väll till mesta dels genom programmet,förlåt hanna älskling </3. men annars var det lugnt. haha! efter allt va klart somnade vi & jappjapp.
..
Dagen efter var det dags för rampljuset igen, Jag va död som en katt men lika bra det. Gick omkring där och Erica sjung för mig och hanna ;') Jag och hanna härmade erica och skrek den höga tonen om och om igen hahaha så jävla kul är vi.. Eller?! :') alltså hatar o blogga. Fortsätter imorn så ni fårfortsätta läsa här då om ni bryr er gonatt o natt

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHHA <33

2011-05-20 @ 06:56:51
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: Malin

Erik och Erica är sötast <3

2011-05-20 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0