30maj. ♥

. ♥. ♥. ♥magisk kväll! finner inte ord för hur sjukt grymt det var! Kom till liseberg och mötte upp massa underbara människor runt 2 timmar innan konserten började. Annelie gav mig världens bästa plats så stog i mitten längst fram och konserten var så fet att det fanns inte! Helt seriös,jag är mållös. jag VISSTE att danny var grym solo, men han har aldrig kört en turné förut så, och nej alltså han chockerade mig verkligen stort! och inte nog med de så är dirty loops grymma också, (bandet!) ja herregud säger jag bara! Massa fina blickar och leénden, som alltid gör mig lika glad och låtarna han kör e klockrena. slängde in "in your eyes" till jonah (i bandet) och de var så jävla känsligt. stog där med tårar verkligen, så sööött!!1 Som vanligt håller peo på och ska retas HAHA, han e underbar ju, så han tog tre vakter på första raden o ställde framför mig så jag inte skulle se, HAHAHA knas. snackade lite med han under konserten med, han hade aldrig sätt mig såååå galen sa han, haha.. o han har träffat mig många år på emd spelningar och så.. när konserten var slut, efter 75 minuter så var de ståsignering och alla ställde sig som galningar hahaha. Gick bort med några av tjejerna och pratade med jonah. " men dig såg jag,du stog ju längst fram.. du måste också blivigt jätte svettig som ni hoppar omkring :Y .." HAHAHA cp. jennifer kaoZAH ... nervös jonah ?! HAHA nejdå. men japp. drog bort till stängslet och ställde oss lite, o där kom en stressad danny som lös upp och  kramades o pussade lite på en. mysigt! Drog sedan ut med annelie & mia och mötte på Danny & stefan igen. och en Peo också,som berättade att Danny ska till liseberg igen i sommar och kaosade lite snack me stefan med. jajaaa myste lite med danny igen innan vi drog hem.  tog ingen bild med han this tajm men whatevah.  är så sjukt lycklig nu, seriöst så kändes de nästan som man var 12 år igen och bara skrek av att se han. haha helt sinnes hur bra han kan vara. han måste ha någon störning,de är omöjligt. shit!!11 e fett taggad på fler konserter nu, men för att vara ärlig är det så här det ska vara- de ska gå en tid emellan,så man hinner sakna at real. LOVELY. pouss o poussss
hannas bild. några av cheyerna soom jag träffade en sväng där. hängde ju runt me lite olika men ja, tack ALLA för kvällen. Heeeelt aamaaaaaazing. exra tack till världens bästa danny  . ♥.♥
( slänger in lite bilder från konserten när annelie har skickat!)
Hittade precis detta klipp från konserten med, enyoy!! ni som inte var där ,ni MÅSTE se när han är i eran stad,ni har inget val, för då lär ni ångra er . :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA gamle peo :D

blir värsta glad när jag läser för du förtjänar verkligen att vara sådär lycklig, är så jäkla glad för din skull! LOVE YOU!

2011-05-31 @ 14:54:30
Postat av: Josefin Borgman

Sv: ååh, tack så mycket!! Vad glad jag blir!! :D

2011-05-31 @ 18:35:15
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0