Hon skriver låtar som en ängel

jag vill inte spara min längtan,
jag har tänkt,men aldrig fått tala
så feg att jag viskar,
du hör säkert ignenting alls.
jag vet att jag döljer en sanning
att väntan inte leder någonstans
jag vet att jag måste ta steget
ur våran sista dans.

melissa horn är bäst. Lyssna på hela låten i fliken där uppe :') . 

Fick precis ett samtal och fick reda på att jag ska jobba på hammarkullsfestivalen fre-mån. Så blir varken stockholm elr liseberg för mig. Men får en liten slant iallafall så det känns skönt. Och ska inte sitta inlåst i lägenheten heller.  Har föresten än annan mkt privatare blogg också,som är mer för mig själv. Därför jag inte skriver så mkt här längre. Men Ska bättra mig även här. Vill ju att ni ska ha något att läsa på dagarna. Jag menar, Det händer ju så mycket i mitt liv.  på tal om ironi så har jag precis bakat chockladbollar. ångest. Ciao bitches.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Inget Liseberg? tråkigt :(

2011-05-25 @ 17:33:53
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SKA TILL LISEBERG, du kommer ångra det sjukt mycket sen och i know that u need him.. PUSSSSSS!

2011-05-25 @ 21:53:37
Postat av: Jonte Horn

jag skriver också låtar som en ängel kram jonte hon är faktiskt min syster kram jonte

2011-05-25 @ 21:54:21
Postat av: Li

sv: lovar att svaren kommer idao :') <3

2011-05-26 @ 16:24:43
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0