kaozAH

Åkte in till stan förut med Bella och Jessica! Hade ju lovat Jessica att följa med och träffa rabihbi, så tänkte jag och bella att vi kör en 2009, haha! Good days. Eftersom jag är f1 k00l och vet var dom är innan spelningarna :K så drog vi till the fiket och träffade Rabih och jean pierre! Jätte trevligt faktiskt! Tycker rabih va lite som den gamla, inte den där k00la killen som umgås med eddie! Haha Rabih ba " Men alltså, DU FASTNAR ALLTID PÅ BILD, jag gör aldrig de det blir inga bra bilder på mig.." ja ba jo? han ba " nej men assa,jag har kollat egenom dina bilder på facebook" man ba K? har sett alla dina bilder med,fast nä. jaja! Sen drog vi ner och dom sjung sina låtar, Sen sjung Sarah och jessica för dom,så duktiga!! haha rabih och jean pierre ville ha med sarah till skara så hon kunde sjunga där imorn! Fett kul gumman! helt grym chey.sen drog jag,erica,jennifer,sarah,bella,jessica iväg och lämnade bella på centralen,sen hämtade vi upp hanna och drog oss ut på lite äventyr i götet. mysigt!! slutade med att jag,erica och anna gick från lisse runt avenyn och till the central och sen åkte jag hem! tack för en trevlig dag peeeps ,faktiskt mycket roligare än jag kunde anat :)!  

Kommentarer
Postat av: bella

fett nice vare :D <3 dock inte lika nice att vara hemma igen men så är livet kram jeanpierre

2011-05-06 @ 21:07:35
Postat av: Anna

haha så heter jag anna och inte hanna ;oppPppPpPpp



men det va trevligt att träffas igen och rabih är BÄST ;)

2011-05-08 @ 13:15:11
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: jessi

jp sa faktiskt 'ska DEM med' hahahah! men tack hjärtat. hade verkligen saknat honom! <3

2011-05-16 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0