tankar svamlar

Rolig dag med Erica! kaozah dag. Vi har en teori om allting nu, men jag dör av garv av bara tanken. men vi borde ju inte tänka den om den vore omöjlig. Ha-ha orkar inte med mig själv. Egentligen så spelar det ingen roll, om det är så eller inte, för det finns ju trotts allt en mening med allt men vore skönt om vi kunde finna det redan nu och ja de mesta är ju möjligt i denna världen. har skrattat så tårarna har fallit men samtidigt varit sten seriösa typ. helt sinnes egentligen. ÅHHH. jag bryr mig inte längre om vad som sker. Det e ba att ge allt eller ingenting alls, man har ju inget att förlora förutom värdet som man isåfall aldrig hade. antar att ni fattar precis, men vad ni än är inne på så är ni ute fel helt enkelt. Det om något kan jag lova. Tack för idao Erica, så glad att du e förstår o e lika crazy :P  man ba neeeeej jag vill inte kram felicia " jag skulle ju inte..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0