updajt

chachacha. i'm alive!!  fått skoluppgifter nu, as kul (LLLLLL) liksom vi hört bellas tjat om skaldjurslexikon och mitt tjat om novell,så kan jag säga välkommen tillbaka novellen! TRODDE JAG SKULLE SLIPPA DEN NÄR JAG PLUGGAR DISTANS MEN NEJNEJ.. hmm.. vad ska jag skriva om äns?! Uhuhu panik på sådant . . . Världens sämsta uppdatering med, men igår var jag iallafall inne i stan med mamma och chillade, köpte sallad och åt vid hamnen. yttesrt mysigt! och idag har jag återigen gjort mig besatt i twilight, har precis börjat på första boken,( denna gången på svenska) igen!!  helt besatt om jag får säga det självt. annars händer inte så mycket just nu. tar dagen som den kommer och blir till ingenting typ ;). tänkt egenom vilket fult liv jag har HAHAHAHA dödar mig. men det är bra det med :) man ba CHACHA emd <3<3<33. haha så fett fult för folk som inte förstår/Vet hur det är .. jajaa nu vet ni hur de ligger till lite, fett tråkigt att blogga utan bilder men whatever, hörs puss o haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH lycka till med novellen! ;) älskar skaldjurslexikonet förresten, de bästa som hänt mig

2011-05-04 @ 08:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0