avskrivning.

måste finna mig själv igen ,innan jag kan bjuda mer här känner jag. känns som jag bara gör bort mig hela tiden med att skriva ut vissa grejer som jag annars hållt för mig själv. Känns som jag behöver bekräftelsehela tiden, veta att jag duger, att jag är bra and what so ever, men grejen är den att det är jag inte. Vet inte äns vem jag är eller vad jag vill. e så lost, men ni behöver inte vara oroliga för jag är ändå lycklig mitt upp i allt,för allt stöd HAN ger.. det är inte lätt att vara snart sjutton år & Veta VAD MAN INTE VILL, men inte vad man vill ?!?!
Vill vara mitt gamla jag. Den som alltid drog alla skämt som ingen förstog i klassrummet, den som alla sa att var en glädjespridare, den som Kunde skratta i timmar åt en och samma grej, den som alltid gjorde klassrummet livligare och som alltid stog för sina åsikter, den som alla hatade (många fortfarnde iförsig..) att bråka med för att jag alltid gav tillbaka innan dom hade snackat klart & som alltid tar sista ordet, Den som sa emot när något kändes fel, Den som hade kärlek värt att dö för med sig i livet, Den som alla accepterade för den jag var, Den som ALLTID va oseriös oc alla förstog det! den som folk kallade "charmig". Den som alltid skrattade så tårarna föll,vem fan är jag nu !?! ingen aning . . . Jag får aldrig någon bekräftelse längre. förutom att folk är avundsjuka & att folk hatar än utan anledning. Jag är så jävla oseriös ibland så jag orkar inte med att folk inte fattar.. Vem vill ni att jag ska vara egentligen?! hur blir folk nöjda?! hmmmmm... blev tvungen o skriva av mig.



Kommentarer
Postat av: hanna

finns <3

2011-05-12 @ 07:19:02
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: Erica

duuu är Felicia, världens bästa felicia!! <3

glöm inte att ja alltid , ALLTID ALLTID ALLTID kommer att finnas för dig när livet sviker! you can call mee, vilken tid som helst på dygnet.



here I am

So take it all

Do you catch me when I fall

When I’m reatching out to you

I wanna be right where you are

Like the moon among the stars

Can you hold on to

To the love that i have!

2011-05-12 @ 08:57:55
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hjärta dig, det vet du.

och du vet även att jag ALLTID finns här för dig.

'cause i will always be, one call, away.

2011-05-12 @ 16:02:00
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

bryr mig om dig och vill inte att du ska må dåligt.. finns alltid här gumman! <3 love you

2011-05-12 @ 17:49:23
Postat av: johani

Pnutte.

Love<3

2011-05-12 @ 22:26:19
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefiin text!

Nu känner ju jag inte dej förutom att jag läser din blogg (Ha-ha)

Så de konstiga är att jag förstår dej precis, förstår exakt vad du menar xd...låter sjukt ah.

2011-05-17 @ 20:20:47
URL: http://eemelieffridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0