Lizzie and Bella bitches!

Hej! Vaknade typ 3 idag, man bara bra :Y. Vaknade av att bella (som föresten är bigbrother peters dotter,visste ni det..?! ) dunkade sin armboge i mitt öga,skönt alltså! :) Vi gick ut och fotade lite och käkade och sen drog vi in till stan och myste i några timmar. Sen drog vi hem! KaozAH på oss. sätter oss på varsin sida på spårvagnen för vi vill sitta innerst, så kommer en äckelkille o sätter sig bredvid en ;pPPpP. och sen efteråt när vi är framme kommer en annan och ska ha ens nummer osv. assa Välkommen till gbg. alltid så man ba :) :) :). jaja, nu är vi ialf hemma och ser big brother! Fett mysigt att ha bellsan här! Saknat henne ju!! inatt när hon sov hon ba :jesper jag har ont i benet. man ba ? :Y Så, nu vet ni det också. JAJAAA,bjuder på massa äckelbilder på mig (ska döda mig själv kram) och fina modellpics on bellsan från tidigare idag. Peace.


 










And Love.

Kommentarer
Postat av: hanna

gah så fin du är

2011-05-06 @ 07:00:51
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: rebecca

Hahahahahaha alltså förlåt men jag AVGUDAR hur du skriver!!



Fina bilder på er! <3

2011-05-06 @ 23:12:47
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Julia

Fina halsband du och Erica har :)

2011-05-07 @ 16:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0