lyckad dag till max (uppdaterat)

dygnade på natten,o klockan 8 drog jag o bella in mot central o var framme vid halmstad vid 10, direkt till scenen där nåra sötnosar hade fixat platser åt oss,exakt i mitten aw ! tyvärr skulle vi vakta till flera stycken till,så vi tog några platser lite mer åt sidan ist, men lika bra de & efter en stund börja fler o fler komma .. Träffa massa treevligt folk osv . annelie o marika kom typ halv 11 tror ja , o aah . träffade även pernilla o massa andra härliga personer .. drog och kollade på brooken door vid 2, riktigt bra va dom!  värdret va på topp osså , så paraplyt var inte till användning inte ! haha ..! vid 3 genrepade grabbarna o så sjukt fint , bäst .. sen vid fem börja hela festivalen o då va de först ramsells som vanligt, o sen all the others och sist men inte minst världens bästa! så sjukt fantastiska, massa ögonkontakt o knasiga miner osv som vanligt , men va så stort drag att de va mkt galnare än annars . haha ! efteråt drog vi först till tågstationen men tåget skulle inte komma på miljoner år typ så ist stack vi till grabbarna , o mötte även på annat trevligt folk faktiskt!  finns inte ord för hur bra dagen/kvällen var. awsome! erik,matte,danny är världens knasigaste,snällaste roligaste allihopa. o även grönwall men liksom ja. finns inte ord alls för hur bra grabbarna är , o utan danny i idol hade aldrig allt hänt ?! sjuuukt .. o även erik o matte är ju så sjuuuuukt underbara, matte världens knas katt,haha :D tåget hem på natten blev de äntligen lite sömn , o jaa va härligt .. väl hemma nu vill man bara tillbaka, o spela om allt om o om igen, precis som vanligt. ja är så jävla lycklig o glad över allt , o inget kan ta de ifrån mig. inget. kärlek !
för när de kommer till er finns orden ändå aldrig till,jag älskar er och skiter fullständigt i vad folk tycker !danis bananis så sjukt underbar, o alla tre. världens bäsa at the stage,at the reality,all the time..what i know ;)!


så tacksam att jag har dig, du är bäst <3ja,jag och eddie är friends again! but not on facebook. HAHAHAHA.. så härliga killar ändåså!  
mingelpingel

KNAS SAUCEDOSAR:D <3<3 kommer dyka upp massa andra knasiga iblder från rix i halmstad osså, men än så länge får de här räcka! hihi..
no words. thanks everybody for a amazing day. august couldn't start better. i love it, and love is a strong word, som dom flesta andvänder för ofta, men ne ja menar de verkligen när ja säger det. älskar livet right now!

berättar om dagen imorn,när jag är lite piggare osv. nu måste jag nana! Sleep well and take care. <3

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

du är snygg vännen min! <3



Magnus är så jävla grym, aaaaah :*

2010-08-02 @ 17:40:49
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: bella

ÅÅÅH så jävla fucking amazing maddefakker! <3

första gången man är verkligen jääääääätteglad :D let it be let it be typ. puss på oss och donkeyboy

2010-08-02 @ 19:48:11
Postat av: jonte

hur kändes dannys öra kram jonte

2010-08-02 @ 21:15:15
Postat av: Anonym

eller alltså inte första gången men du fattar, första gången på a verry long time! tacktacktack för igår, trodde inte heller det skulle bli så bra som det blev, men det blev det ändå! love

2010-08-02 @ 21:50:59
Postat av: rebecca

sv: tack! <3

2010-08-02 @ 23:14:40
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: saraa

ååh värsta söta bilder och allt. ni verkar ha haft det underbart,bäst! och det är vad jag önskar er också! <3

2010-08-02 @ 23:19:34
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: saraa

blev lite fel . nu är de fixat :)

2010-08-02 @ 23:24:22
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: saraa

sv: *

2010-08-02 @ 23:24:31
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner du dom?:O :)

2010-08-03 @ 12:01:50
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Annelie

UNERBART är ordet :) fyfan va jag ångrar att jag inte stannade kvar... :( men i gbg smäller det :D fyfan va jag längtar! <3

2010-08-03 @ 20:19:06
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vadå är ni typ tillsammans eller? :P låter så ... (a)

2010-08-03 @ 23:54:28
URL: http://alwaysmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0