god jul kära vänner !

( tidsinställt inlägg..)
förhoppningsvis så har jag fixar ihop alla klappar just nu . och även hunnigt slå in dom! haha kan säga att jag brukar vara väldigt spontan,men att köpa julklappar dagen innan själva dagen & samma dag ? eh. man känner sig mest stressad då kan jag säga. men vad gör man! Hoppas iallafall att jag har en trevlig jul tillsammans med familjen just nu, och kan för första året säga att klapparna spelar ingen roll, det är inte det viktiga. visst, presenter o.s.v. är kul, men känns som att man faktiskt kan köpa vad man behöver bäst själv. speciellt om man är lika fåfäng och egoistisk som mig,inget smart direkt. men men! min släkt känner mig bra i detta läget som tur är. haha,trotts att julen i sig är något av et hatobejekt till mig - jag är grinchen själv, så kommer det bli mysigt ändå!  hiih. hoppas även att ni får en riktigt trevlig jul med nära&kära och ta vara på stunden . ♥ godjul på er!

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

god jul ^^ <3

2010-12-24 @ 15:45:31
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0